Find Jobs
Hire Freelancers

Call Center

$15-25 USD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ เกือบ 5 ปีที่ผ่านมา

$15-25 USD / hour

Managing large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner. Following call center “scripts” when handling different topics. Identifying customers' needs, clarify information, research every issue and providing solutions.
รหัสโปรเจกต์: 20397612

เกี่ยวกับโปรเจกต์

25 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
25 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $20 USD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Please give me one chance . we have best experience about call center we work also USA based call center so please give me one chance we have very good service on low price
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Prompt Efficient Can get the job done in a productive manner that is not only good for the customer, but also the company
$17 USD ใน 6 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am the right person for the job I am and expert in this area I have been working in this field for over 2years
$16 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Please give me this opportunity, you will not be disappointed. I work as a payroll officer, I do general accounting and data entry. I am currently enrolled in university to become a marketing associate. I do proof reading, book writing. I worked for a customer service company for two years so I have great knowledge in customer service. I am great with softwares like quickbook, Microsoft office. I am good with social media such as Instagram, Facebook and Twitter. I will work with you until your expectations are met.
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have a substantial amount of call center experience from verifying insurance, to troubleshooting terminals to pleasing upset customers. There isn't any issue I can't handle within my authorization. Relevant Skills and Experience I have excellent problem solving skills, and Im above average in Computer Literacy.
$17 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
When it comes to data analysis and data entry, it is my daily bread. I am a former Team Manager here in the Philippines. Extracting data and analyzing what needs to be improved is never a problem for me. I have good and user-friendly formulas that can help you navigate it yourself once done and I am great in any MS Office tools. Trust me and I will work that project with quality. Sincerely, Jay Sevilla
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Search no more. I'm here to get the job done for you! I have worked in the BPO customer service industry for quite a while wherein I have developed a very good telephone manner. I work best with my customers making sure that every concerns are carefully reviewed and taken cared of. I'm good at multitasking and data entry and I am very comfortable talking on the phone. Please hire me and I swear you won't regret it, this is my thing.
$27 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have alot of experience, I'm a fast learner and I have great customer care skills. Thank you.
$27 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi im a voice talent and a translator. I developed my communicating skill since im in college. Im a very communicative person and i love to help other people. Im sure that im suitable for this job
$16 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Im good at this.
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
We have great experience in customer service . Will also give you the flexibility to audit the agents before we go LIVE. We have been in the industry since 2009. We are new to Freelancer but have been in the industry since 2009, all the reviews & testimonials are available on our website. Do connect to take this ahead.
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Greetings! I have extensive expertise in customer handling in my previous work at JP Morgan Chase Bank and Qatar Telecoms. I handled service-related transactions and concerns as Escalation Banker and Customer Service Executive from these two big companies respectively. Probably my strongest strength is my reliability. I always made sure that clients felt my sincerity to resolve issues from understanding the problem to utilizing tools available with me to give the best solution. I personally enjoy organizing, managing & fulfilling challenging tasks. It gives me satisfaction every time I complete a task of high quality! This disposition towards work, however, didn’t come overnight. It’s a result of more than 10 years of work experience from multinational companies such as JP Morgan Chase Bank, Nissan & KN Baker to name a few. Furthermore, my ability to work remotely, to make necessary adjustments to meet deadlines, effectively coordinate in fast-paced environments, and use extensive project management tools and other software, have all contributed to my success and my employers placing a significant degree of trust in me. Thus, I believe my background and skills match your job requirements and I am confident I can make a positive contribution to your work. Thank you for taking the time to review my application. I would love to have the opportunity to join your team and look forward to hearing more about this opening. Best regards, Joe Siervo
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
As a professional customer support representative, I've spent the substantial years of my life relating and studying the role of customers in business and now I'm free to say that it's the fundamental elements in any business. Also, it has been proven over time that a single satisfied client is a better marketing parameter than even some thousands of dollars set aside for advertisement. Here's what the Head of the Customer Support team at Igor Solo Ads said about me. "Good day to you Ahmed :) I’m glad I was able to make this contribution. I enjoy having you on this team and I’m proud of myself for making the right decision. It was a good investment." - Lana White Bring me on-board and rest assured that your customers' satisfaction is going to be of utmost priority. I know you may have seen people who are seemingly more qualified than I do but I I assured you that I'm not just going to be a worker in your organization but a partner in further uplifting the standard of the organization if given a chance. Feel free to ask me any question and I would be more than happy to respond.
$16 USD ใน 48 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi i am very interested in working for you, if given a chance will prove my skills, I have 3 years of experience in BPO industry and 1 year in freelancer as Customer Service Representative, providing excellent Customer Service, Sales (both Inbound and Outbound), Retention, Billing and Payments and Escalations. Providing excellent customer service is normal for me with different types of calls and e-mails handle concerns accordingly or route them to the correct department as need be. Also handled a team in escalation line. Offline i worked at Commision On Audit, with advanced skills in word and excel focused on data entry and proofreeding, my trainings exposure, and work experiences will help in performing at a max level if needed for the job, i am very confident and competent enough to assure you that I only would bring efficiency and effectiveness towards this job. Hoping to hear from you
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I truly believe that my qualifications and experience make me a perfect candidate for the job. Relevant Skills and Experience Excellent communication skill Easily attract every person /coustmer
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi My firm engages in providing Outsourcing services and looking at your request, I believe that we can create a process based operation. We can create SOP's, define SLA's and create back-office integrations to help your business thrive while to using on the Overall Quality Index of the service delivered. Please let me know if you would like to connect and then we can discuss this further. Many Thanks Akkul Dhand
$33 USD ใน 90 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello team, I come bearing a stellar track record of efficiency, commitment, and the ability to fully function with little to no supervision. I have more than 5 years of ongoing working experience in the Customer service field, and training in several common arear needed to be effective. I have worked in industry giants Advantage communication, Concentrix and Startek. I am trained in both chat and phone support and have a typing speed of 59 WPM, I have worked in the capacity of an advocate for sales, customer, technical support and also commercial presales. The dynamics of my skills and training coupled with my unwavering commitment to the industry makes me an ideal candidate to assist your company with exceeding your client's expectation. I am available 27/7 and able to start working immediately. Thank you in advance for your consideration.
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have good experience in customer service and sales which is about 4 years. I have worked in international BPO with US client.
$16 USD ใน 5 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I graduated with the Bachelor’s Degree in Electronics from Negros Oriental State University. I have 2 year experience as a Content Analyst/Pre-editor in a publishing company from 2012 to 2014. I also had a quick experience as a Telephone Operator for 4 months. With good quality performance, I got transitioned to the world of Human Resource Services and worked for 1 year and a month providing answers and solutions to all employees concerns and request relating to HR, timekeeping and payroll, compensation and benefits, engagement programs and at the same time providing daily, weekly and monthly reports. I was a former Corporate Compliance Officer/Associate for 2 years which tackles more on auditing, clerical/administrative tasks, creating, designing and implementing company and or client policies and at the same time handling security and facilities as well. I am currently supervising operations in a BPO company for outbound sales account.
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
GMIPL is a fast-growing ITES Company and with a smart and hard-working team with state of art facilities and high-end data security, we can do end to end support.
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ก.ค. 18, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง