Find Jobs
Hire Freelancers

Personal/Administrative assistant -- 2

$250-750 USD

ปิดแล้ว
โพสต์ มากกว่า 5 ปีที่ผ่านมา

$250-750 USD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
I need some help with my business. I'm in search of an experienced Personal assistant with at least a two years of experience in the field. The person assistant has to be active and reliable I would love to establish a good communication with my [login to view URL] this project is part time project that will be carried on for 2weeks. Thank you.
รหัสโปรเจกต์: 17339954

เกี่ยวกับโปรเจกต์

15 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 6 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
15 freelancers are bidding on average $421 USD for this job
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Hiring Manager, I am writing in reference to the position as Personal Assistant.I believe that I am capable of doing the job simply because I have been working in a different accounts for the past five years of my experience as a Contact Center Agent and as an Administrative Support Representative. I am extremely organized, focused and detail oriented person and providing a professional and friendly service to clients like you. Though if given a chance you will be my first client who will work with here in freelancer, rest assured that I will finish my work in a given deadline. I hope you will consider me in this position and I'll be glad if to hear from you soon. Sincerely, Jomar B.
$250 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello there, I read your request and willing to do this job. How soon you need this done and when are you planning to get started on this? I can strongly assure you that i will provide you best quality solution according to your requirements, Please check my portfolio and reviews here on freelancer for your satisfaction, Looking forward to hearing from you. Thank you so much for your consideration.
$555 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi! I can help you with the assistance, I have the customer service experience you need. I'd need to have more details on your project so we can make it work! Contact me any time.
$333 USD ใน 14 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, good day! I am experience customer service rep (Intuit Quickbooks) doing accounting works, payroll, data entry, technical support, reconciliation, bank integration, email handling,Excel, MS Word, Customer/Chat support. Experience bookkeeper (US Base Company). I am keen to details, hardworking, honest, dedicatedcan work under pressure, enjoy fast pace environment, and enjoy talking with English Speaking Clients with exceptional result. Thank you
$250 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am an economics and finance graduate working as a freelancer to give a boost to my career
$366 USD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
We are a bilingual Virtual Call Center. We offer (native spanish/english) services for companies looking to enhance there current customer contact services. We offer clients the opportunity to service there current client base with experienced and knowledgeable agents trained to be in touch with client/customer needs. Such as: One call resolution, clear and concise communications, strong and efficient sales skills, and end user expectations such as: native tongue , focus on customer satisfaction, genuine down to earth assistance.
$444 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Hiring Manager: I am happy for the opportunity to provide you with administrative support. I am a holder of a Bachelor of Business Administration Degree with proficiency in Microsoft Office Word, Excel and Outlook and I well know my way around the internet. I have over ten (10) years experience in customer service and over one year experience providing online administrative support which includes email handling, appointment scheduling, letter writing, sales support, online research and other administrative tasks. I am highly driven and will deliver all tasks on time and with accuracy. I have high speed internet connection, and I am available immediately. I am also available on Skype. Please feel free to send me any questions you may have. I look forward to speaking with you . Regards, Patrice
$277 USD ใน 14 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Excellent Communications and leadership skills allowing me to effectively lead of customer services team over the years Successfully implement customer care system resulting in increase customer satisfaction. Developed work design for customer services team increasing overall team performance to obtain break through result in the areas of service quality
$555 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ NIGERIA
Nigeria
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ก.ค. 11, 2018

การยืนยันลูกค้า

งานอื่นๆ จากลูกค้ารายนี้

Personal/Administrative assistant
$250-750 USD
ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง