Find Jobs
Hire Freelancers

ADMIN OFFICE ASSISTANT NEEDED

$750-1500 USD

ปิดแล้ว
โพสต์ ประมาณ 5 ปีที่ผ่านมา

$750-1500 USD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
Van Nuys based office supply company looking for an administrative assistant to our office [login to view URL] would be an employee with an hourly rate of $13 per hour/ BENEFITS ARE 1 week paid vacation during the holidays/paid National holidays/paid sick days… after the 90 day training period. Hours are approx. Looking for someone who is a strong self-starter...motivated..positive personality...is good at dealing with customers and clients. SKILLS – MUST HAVE – Great WORD and EXCEL computer skills. Some QUICKBOOKS skills are a must as well. Duties: Assisting office manager with all duties including: Word/Excel/Quickbooks, mailings, filings, light data entry, and some receptionist duties. Great working environment with an amazing team. Please contact Wendy through Craig's List email for more information or to send resume.
รหัสโปรเจกต์: 18942907

เกี่ยวกับโปรเจกต์

9 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
9 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $1,014 USD สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am a Professional ADMIN OFFICE ASSISTANT and I am very much interested to be a part of this project. I am agree with all of your requirements that you mentioned on project description. Lets talk more over private chat. Thanks.
$800 USD ใน 20 วัน
5.0 (31 รีวิว)
6.1
6.1
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, my name is Kastriot. I work together with my wife and we are professional Accountants. We have tremendous experience with Quickbooks, some of our job experience are working remotely with several US companies. FIC (Chicago), Law Office (Miami), CB Surety (California) etc. We are proficient is in these tasks: Financial Reports (Daily Banking Report, P&L, Forecast Reports), A/R, A/P, Bank Reconciliations, Payrolls, Invoice/Receipts, Billing etc. Looking forward working with you! Sincerely!
$1,000 USD ใน 20 วัน
5.0 (32 รีวิว)
6.1
6.1
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello , I am a professional bookkeeper and Craigslist ad poster. Please let me have your Craigslist ad's link so that I can email my resume . We can talk over the phone as well. Thanks Zahid
$1,333 USD ใน 20 วัน
5.0 (22 รีวิว)
5.5
5.5
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello Clients! I am Husnain, an established and passionate project manager Graphic Designer and data entry expert. Now currently Working as a Data entry expert,graphic designer and a Project manager in this site Freelancer.com you can check my profile https://www.freelancer.com/u/husnainameen
$750 USD ใน 0 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I'm new here but I have 10 years corporate job experience in Microsoft Office. I have an advanced level in Microsoft Excel, Word and Presentation. I can follow instructions, self starter, detailed oriented and optimistic in everyday life. I have also an experience dealing with costumers and clients specifically on e-commerce market. Just give me a shot and I will do this job accurately and within deadline. Hope to hear from you soon. Thank you. Ellen
$1,250 USD ใน 20 วัน
5.0 (1 รีวิว)
0.2
0.2
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi,dear. I've just checked all requirements of your project 'ADMIN OFFICE ASSISTANT NEEDED'. I'm a senior software developer and I'm able to fulfill your project requirements ,you may be interested in me. Please come in contact so that we can discuss more for further details... Skills: Bookkeeping, Data Entry, Data Processing, Excel, Virtual Assistant
$1,250 USD ใน 7 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I recently saw your post that you are in need of an Office Admin Assistant and I'm interested to apply on the above mentioned position. I am confident that my past working experiences, qualifications and skills especially when it comes to dealing irate clients are relevant to the requirements of the position thus making me a good fit for the role. I would appreciate the opportunity to discuss with you on how I can best serve your organization via Skype. Thank you for your time and consideration and I look forward to hearing from you. Sincerely Yours, Mary Rose Castelo
$1,111 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I am qualified Chartered Management Accountant with expertise in Quickbooks & Excel. i can also help you in other task you mentioned above. Please share your email so that i could forward my profile. Looking forward to work with you. Have a great day Regards, Sagar Kumar
$800 USD ใน 20 วัน
5.0 (1 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
Los Angeles, United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ มี.ค. 14, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง