Find Jobs
Hire Freelancers

ADMIN /OFFICE ASSITANT

$15-25 USD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ มากกว่า 4 ปีที่ผ่านมา

$15-25 USD / hour

A need an effective office assistant that can work under small or little monitoring
รหัสโปรเจกต์: 20951407

เกี่ยวกับโปรเจกต์

25 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 4 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
25 freelancers are bidding on average $19 USD/ชั่วโมง for this job
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello ! my name is Javier un fron Spain,acounting ,administrative,finance, Spanish Europe, asistant virtual conciliacions I am ready to start immediately. I am an expert in data entry. I will provide you with a quick response for this job and I am very interested in helping you with your requirements.
$27 USD ใน 40 วัน
4.8 (1 รีวิว)
0.7
0.7
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi ! I won't waste your time much just like other auto bidders. I've read your requirements and fully ready to work for you in a more convenient and professional way. I also have fast typing speed up to 65+ words per minute, so I can do this job, even more, faster and accurate as compared to others. all I need is a chance to prove my self and my quality work for you. would love to hear from you :)
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Ok sir i will do your job a you wish . I am here to be a part of your project so please accept my proposal and try my work.
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am an Masters degree holder with 8+ years of experience in IT field with passion of freelancing works. I have been in to the freelancing for the past 5 years with expertise on Data entry, Copy paste and PDF conversions with other IT related supporting works.
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have over 7 years postgraduate experience and I currently work with a security consulting firm as a Supervisor, making use of Microsoft office tools. I have experience managing office operations. Relevant Skills and Experience Time management and quick reasoning are very important skills in managing administrative duties. I have over time been able to develop these skills and have proven effective in my career.
$22 USD ใน 35 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Sir, i equipped with all mentioned skills and ready to work immediately. can we discuss project work and scheduled it. Regards, Yasir J
$15 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am experienced and have met the requirements needed for the execution of the work. Kindly consider me for this position.
$19 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am a freelancer, who is looking for typing job. I am self motivated and dedicated and hard working. Best quality of mine is that I will finish the job assigned to me completely with 100% accuracy on time. Choosing me is a wise decision and will not regret. I have experience in typing and MS office complete knowledge which is a added advantage.
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello! I've got experience for this kind of task and I can provide every single skill requested. Plus I'm fluent with English. I'm proactive, accurate and hard worker. So, why not choose me? Please, take me in consideration, I wont disappoint you!
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I believe that my experience with technology, specifically in the web design space, make me the best match for this position. In my previous job, I was responsible for maintaining and updating our company website. This required keeping employee profiles updated and continuously posting information regarding upcoming events. I truly enjoyed what I was doing, which is what drew me to this position with your company. I would love to bring the coding and content skills I learned there to this position.
$25 USD ใน 35 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I can do the work and deliver exceptional results. I will fit in beautifully and be a great addition to the team. I possess a combination of skills and experience that make me stand out from the crowd. Hiring me will make you look smart and make your life easier.
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have a bachelor’s degree in computer science and extensive knowledge of Windows, OSX and Linux operating systems. I have experience performing administrative duties such as answering phones, greeting customers and maintaining accurate records. I also have experience preparing reports, updating data and implementing new technology
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Senior Researcher help students to write academic research materials . I can write technical articles.
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I have been working as AM HR and Administrator and have knowledge regarding duties of an admin officer Looking forward to hear from you soon. Regards, Zainab.
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there, I am practically well versed in admin work. With little or no supervision I can take your business to another level.
$15 USD ใน 40 วัน
5.0 (1 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am a technical graduate and have prior experience of administration and data entry and have other desired skills that is required for your project. Relevant Skills and Experience Have administration experience of 5 yrs. Data entry ecoetience-2 yrs Have certification in MS office
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I have experience in website data entry & other task. Recently you are offering a job on. I have all the eligibility that you are looking for that particular task. I am Experience on Data entry last 3 year online working experience. Hope so you will hire me for this position for better results. Looking forward to work with you. Web Research PDF TO Excel Email collect LinkedIn Data collect Virtual Assistant (Email or Phone Assistant) Any Query Message me Thanks Rakibul I.
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have 3 years of experience in excel and spreadsheets and data entry skills. I assure i will submit project work on time with quality. Relevant Skills and Experience I have 3 years of experience in excel and spreadsheets and data entry skills. I assure i will submit project work on time with quality.
$15 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have Accountancy degree and 10 year experience administration works, accounting , taxation, data entry to the systems . I have good knowledge about word excel power point.
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I can do it
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ NIGERIA
Lagos, Nigeria
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ส.ค. 24, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง