Find Jobs
Hire Freelancers

Administative assistance and customer service

$8-15 USD / hour

ถูกยกเลิก
โพสต์ ประมาณ 5 ปีที่ผ่านมา

$8-15 USD / hour

Office and customer service work for a property management company Located in Medina Ohio
รหัสโปรเจกต์: 19048888

เกี่ยวกับโปรเจกต์

19 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
19 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $10 USD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have read the project's details and willing to serve you as a Virtual Assistant. I will provide customer support to your clients as well. I have provided customer support to lots of clients via Zendesk, Slack, Gmail, Messenger, web apps, etc. Feel free to contact to discuss further on the project.
$8 USD ใน 40 วัน
4.8 (75 รีวิว)
6.7
6.7
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Greetings, I possess over 10 years experience working as a virtual assistant and customer service rep. Ready to start anytime. Waiting for your kind response. Thanks
$11 USD ใน 40 วัน
4.6 (3 รีวิว)
3.4
3.4
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have been working as a customer service representative for more than 7years in the Transportation Industry. We provide high-quality customer care and assistance. Let me help you with this project. Let me know if you are interested. Thanks in advance.
$11 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have great experience in office work. It seems what m doing every day. I will be a great asset to your staff and the company. I'm looking forward to hearing from you soon
$8 USD ใน 4 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
i have been already worked on similar project in my college time. and i have working properly with the project need.
$8 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
ids that are sponsored are 518% more likely to be awarded. Stand out from the rest of the freelancers, by being pinned to the top of the employer's bid list. There is only one sponsored bid per project.
$8 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have 2 years experience in Virtual Assistant job. I am confident that, I can handle those jobs on behalf of you which you wanted to do. Please hire me. I will work for you 4 hours per days means 28 hours per week. And I will take $8 per hour.
$8 USD ใน 21 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello am Elizabeth and I will be available 6 days a week and 10 hours a day or more to provide you with the following administrative duties ranging from data entry and processing, customer support amongst other administrative tasks I will be required to perform in the near future. I'm very fluent in reading, writing and speaking English. I have experience using software like Microsoft Office Suite, G Suite, Trello, FlowChat and various social media platforms like Skype, Instagram, WhatsApp, Facebook etc. I'm a quick learner and I will be committed to learning any new software and going through any training imperative for the smooth running of your company activities. I'm a very hardworking, responsible, reliable and trustworthy individual who makes providing an employer with the best service he/she desires my number one priority. When placed in charge of a responsibility, I pay strict attention to detail and instructions, adopt time management and stay very organized, which enables me to multitask easily and adapt to changes quickly. I'm available to start immediately if hired and also available to discuss further on the job. Please do not hesitate to contact me if my proposal meets your requirements. Thank you for reviewing my application.
$11 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there.. i have 5+ years experience in the field of IT and i have done so many times the data entry tasks , i think you should hire me for this job to be done more efficiently.
$8 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, We are a team of Virtual Assistant having experience of 8 years. We have done work with many real estate companies and have extensive experience with Customer management, Office management, property management, research, lead management and other administrative tasks. Me and my team posses a very good verbal and written English skills. Kindly contact through message, so we can discuss the requirement in detail and provide you a cost effective solution. I will look forward to hear from you Thank You Regards, GT
$10 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am interested of your work. I am a graduated person from dept. of CSE. I read your project and it is possible to me do the work. I am a passionate developer so i will try my best to support your work remotely. i also completed a project as remote developer. So think you are in right place.
$8 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
As a Customer Experience Specialist with a Access Bank PLC, we are trained that customers are priority and exceptional service, our DNA. I believe my trainings/experiences will help me on the drive. Relevant Skills and Experience I have had a number of commendations from customers as regards my work ethic. My experience has also led to my being recently moved to Diamond Bank, to ensure a seamless integration process.
$12 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I read your project description and i find myself fit for this job. Because i have 4 years relevant experience in excel, word, data entry and data processing.
$8 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I’m a speed typer and this adds crucial value when it comes Data Processing and Data Entry. I have full proficiency in MS Excel. I have experience in Customer Support and Client Handling, I have full proficiency in MS Word.
$11 USD ใน 6 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am well qualified an experience ion data entry and data analysis in Ms office and R studio. I completed my Masters from Germany having excellent academic skills. Now I am working in International organisation.
$12 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
hello , I have experience in this field. I can serve you as per your requirements with best possible solution.
$11 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ มี.ค. 26, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง