Find Jobs
Hire Freelancers

Administrative Assistant

$250-750 USD

ปิดแล้ว
โพสต์ ประมาณ 5 ปีที่ผ่านมา

$250-750 USD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
We are looking for an Administrative Assistant / Assistant Bookeeper to assist in all facets of our accounting department. This is a part-time, entry level position with favorable growth potential. The ideal candidate will have the ability to exercise good judgment and have: • Strong written and verbal communication • Strong organizational skills with the ability to maintain a realistic balance among multiple priorities • Ensure accurate processing and recording of all payroll transactions • Preparation of bi-weekly payroll to be submitted to • Printing of checks for all clients and drop at the post office • Prepare payroll data and run reports, Cut checks, scan all documents and maintain filing • Review payroll reports and distribute paychecks • Distribute paychecks on a bi-weekly basis. Requirements: • Advanced knowledge of Microsoft Office Word and Excel • Excel - must be able to create and maintain spreadsheets with basic formulas • Word - must be able to create and maintain word documents • Able to work on confidential items and maintain a level of professionalism • Needs to have the ability to work on several different projects. Benefits Package • Attractive wage rates
รหัสโปรเจกต์: 18627435

เกี่ยวกับโปรเจกต์

19 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
19 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $460 USD สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I can manage this job and ready to give you trial of one day services. I understand the nature of job and will take care of all details you put forth. I might need a little coaching to understand your process. I've experience with peachtree and quick books but can learn the desired software in no time.
$300 USD ใน 30 วัน
5.0 (1 รีวิว)
2.8
2.8
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Is it just for the US? I am a new freelancer but i have experience in data entry and microsoft office because i have worked as a secretary for 3 years in an office.
$500 USD ใน 10 วัน
5.0 (2 รีวิว)
0.6
0.6
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Sir, I am working as a Cheif Cashier in Landmark Group, I know all about office work how to manage filing . i am perfect for this project, Kindly provide me , i am sure i can do perfectly. Thanks. Best Regards Navraj BC
$555 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have 3+ years of experience in Data Analyst/Entry level and able to deliver daily working progress. And also almost 3 years of experience in Offboard/Technical Support/Admin Task I'm myself skilled Data Analyst - capable of MS Office / Excel Skilled with 6 out of 10 rate of knowledge - knowledgeable of basic bookeeping - knowledgeable of gathering data in different docs ( Mortgage / Deed / Invoices ) - with 42wpm typing speed & 98% accuracy rate via Typing Master Pro I'm Adoptable and business quality oriented person, and meet deadline are my development focus. I always do my best to make clients satisfied with good quality and timeline. Please contact me if I am a match for you are looking for. Thanks.
$555 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
A highly motivated individual with strong team-player skills developed through work. Get on well with people at all levels, easily making good working relationships. I seek out new responsibilities irrespective of reward and recognition and I strive for quality in everything I do.
$250 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Bachelor of Accounting Making invoices,calculation Relevant Skills and Experience Accounting Calculating
$555 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, It would be highly appreciated to you if you choose me for this project I will stand on your expectations completely Thank & regards Shahnawaz
$277 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello and good day, I am an experienced manager in the service industry with over 9 years of background in Customer Service, Technical Support, Quality Assurance and Operations Management. I have a proven track record in metric management and leading projects from conception to implementation to maturity. I am Six Sigma Green Belt Certified and very proficient in root cause and problem solving methodologies. As a manager, I am highly independent but has a very strong sense of working in a team. I am exposed in administrative responsibilities including writing my own memos and distributing them via email. I manage my own calendar and never missed appointments and conferences. I make my own weekly, monthly and quarterly business reports for internal and external clients. I am very proficient in the use of word, excel and PowerPoint tools. I am a fast learner having been exposed in a very fast-paced and dynamic BPO environment. My command in the English language is excellent and I am able to communicate and articulate very confidently with any personalities at all levels. I am a highly motivated servant leader who values reliability, integrity, and results at all times. Sincerely, James Patrick Reyes
$333 USD ใน 6 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi There, I have 7+ years of US, APAC and EMEA end to end payroll experience. I have been working for well known company like Aon Hewitt, Capgemini and Amazon. I have handled payroll for CIBC bank, Amazon and Four season hotel. Thank you, Aashish
$555 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I humbly wish you'd employ me for this job. You will never disappointed.
$400 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I believe experience is the best teacher and with 4 years of working in bookkeeping company, dealing with multiple clients with multiple needs, that has provided me with a good head-start to be a part of the team. I am highly motivated and definitely a fast learner with the hunger to learn more everyday. Let's discuss if you feel like I am a good fit.
$555 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I'm an Accountant and teacher I have experience that you need for this job. I want to know more details about jobs. Cheers.
$722 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear employer, As my resume and profile indicates, I have worked in many different positions in the hospitality industry to become better rounded and gain professional skills. I am a hard working person that has working in many hotels, villas and events. Although all my works are from hospitality industry, i would like to expand my career and apply the job as your administrative assistant as i am working for Intercontinental Bali Resort as reservation trainee that most likely handling guest inquiries and replying emails, chats, and calls. I do hope that i could do very well on your side as i am a fast learner. I would be honored to have the opportunity to work with you. I hope you will contact me as soon as possible to discuss the possibility of this project in more detail with you. Thank you for your time and consideration. I look forward to speaking and hearing good news from you. Sincerely, Novi Fitriani
$250 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have extensive knowledge in Financial reporting ie. Budgets Cashflows Forecasting monthly income statements and balance sheets reports for exco and as I've worked in the UK I am familiar with IFRS. I will be able to do this on a occuring term till my services are no longer needed.
$805 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Hiring Manager, I am very excited to offer my services for your job. I am detail oriented, fast and efficient. I have 5 years of experience of Bookkeeping and accounting in QuickBooks. My Experiences include setting up chart of account, manually/auto transactions, import/export data, A/R and A/P Management, set the taxes, payment processing, reconciliations, manage multiple accounts and currency, end of year reporting and all other accounting activities you can see in my profile for more detail. I believe my skills would be ideal for your project. I can complete this job within the required time period. Best Regards, Fatima Yameen
$555 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
'I work as a Business Analyst and very used to large amounts of data and have developed a high degree of attention to detail. I have worked with multiple data analysis software and am willing to look into/learn any other that I haven't. I'm always looking to expand my horizons, learn and expand my knowledge field
$277 USD ใน 3 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
San Jose, United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ม.ค. 30, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง