Find Jobs
Hire Freelancers

Administrative Assistant for hire

$25-50 USD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ เกือบ 6 ปีที่ผ่านมา

$25-50 USD / hour

THE DUTIES ARE: * Keep records of materials filed or removed, using log-books or computers. * Add new material to file records, and create new records as necessary. * Perform general office duties such as typing, operating office machines, and sorting mail. * Track materials removed from files in order to ensure that borrowed files are returned. * Sort or classify information according to guidelines such as content, purpose, user criteria, or chronological, alphabetical, or numerical order. *Managing the day-to-day operations of the office. *Organizing and maintaining files and records. *Planning and scheduling meetings and appointments. *Hourly payment: $35/hour *Benefits include: 401k, health and dental, paid vacation and 2 weeks sick leave *You will be enrolled for Benefits after 4weeks. These are the requirements for the Job... • Are you a U.S. Citizen, Canadian Citizen Green -Card Holder • Must be fluent in English • Flexible willing to take in a variety of tasks. • Must be at least 30 wpm average(WPM means Your typing ability words per minute) • Must be 18+ average.....
รหัสโปรเจกต์: 17194186

เกี่ยวกับโปรเจกต์

21 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 6 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
21 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $34 USD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
PMP MBA and operations manager.
$25 USD ใน 30 วัน
4.8 (83 รีวิว)
7.2
7.2
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi Sir, I am Maulika from India having a superior experience in data entry. PDF Conversion & All type of Excel work as well as paper document to digital entry. Logo designs & Graphics work as well. Looking forward to work with you.
$33 USD ใน 40 วัน
5.0 (8 รีวิว)
5.2
5.2
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
By hiring me, you will have a quick response, high quality and a great communication. Motive is to make my employer happy without adding additional charges
$30 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I have been waiting for an opportunity like this and I am absolutely interested in your project. I went through your project details and I am sure that I can reach your expectations at my earliest possible. Currently, I am working for a government firm in my country as a Management Assistant. Though I am not a US citizen if you can arrange me a visa, I can come there at any time. Looking forward to working with you. Get back to me so that we can discuss further via chat. Thanks
$35 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I do administrative tasks in my 13 years in Quality department in a multinational company. If accepted, I am willing to be relocated.
$25 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I come with 5+ years virtual support experience, including having trained and managed large teams of 25-30 customer support reps. I have strong working knowledge in areas such as time management, multi-tasking and prioritization. During this time I was responsible for reporting directly to senior leadership and providing time and accurate reporting across multiple verticals. In addition to the above mentioned I am also highly knowledgeable in Excel and Word as well as Outlook. I can manage multiple calendars and schedules as well as inbox management. I am a quick learner also so anything I don't know you can be sure I'll be able to learn it rather quickly. I look forward to speaking with you regarding the details of this position in order to determine if my services would be a match for your needs. More about me... Reliable Good Communication Skills Attention to detail self-motivated punctual Proven leadership skills strong written and verbal communication skills ability to learn new tasks quickly customer oriented Ability to build professional relationships Resourceful Track multiple calendars and meetings Provide timely and accurate reporting Manage performance and service quality Produce solid and effective strategies based on accurate and meaningful data reports and analysis and/or keen observations Establish and maintain communication with clients and/or team members; understand needs, resolve issues, and meet expectations Develop, train and manage team members
$38 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
please give me a chance i need job i will honestly working with you
$25 USD ใน 45 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
GREETINGS, I HAVE THE ABILITY TO FINISH YOUR PROJECT WITH HIGH ACCURACY AND WITHIN THE PERIOD OF GIVEN TIME. THANK YOU.
$41 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I will complete the work with accuracy and on time . Expert in ms office. Relevant Skills and Experience Mba in finance and marketing. Done pgdca .and have experience of working with mutual fund company
$48 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I can do typing and worksheet processing fast and accurately. Relevant Skills and Experience Has done typing and worksheet processing .
$41 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
$41 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ มิ.ย. 19, 2018

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง