Administrative Assistant Full Time with Data Entry

ปิด โพสต์แล้ว 5 ปีที่ผ่านมา ชำระเงินเมื่อจัดส่ง
ปิด

I need an administrative assistant with knowledge in Bulgarian as well as English. I would like the person to be located in European Union.

The responsibilities shall be:

-Update daily and weekly records of expenses

-Reconcile records in the data entry software

-Coordinate with suppliers and partners

-Handle administrative requests and queries from senior managers

-Organizing and scheduling appointments with admin software

-Planning meetings and taking detailed minutes

Sometimes it may require making phone calls and arranging meetings.

การบัญชี คีย์ข้อมูล Excel ผู้ช่วยเสมือน

หมายเลขโปรเจค: #17033046

เกี่ยวกับโปรเจกต์

16 ข้อเสนอ โปรเจกต์ระยะไกล ใช้งาน %project.latestActivity_relativeTime|แทนที่%

freelancer freelancer 16 คน กำลังเสนอราคาในงานนี้ โดยมีราคาเฉลี่ยอยู่ที่ €16/ชั่วโมง

espsofttech

Hello, Hope you are doing well. I can do this work as i have more than 3 year experience in excel spreadsheet. So i can deliver any type of excel work. Please message me so we can discuss more about work. Thank y เพิ่มเติม

€14 EUR / ชั่วโมง
(1 รีวิว)
1.4
Diandracozzi

Hello, You can contact me, I'm a french personal assistant. I'm graduated in catering management. I speak french, english, spanish and Dutch. I'm a freelance since 2016. I remain at your entire disposal for เพิ่มเติม

€13 EUR / ชั่วโมง
(0 รีวิว)
0.0
ingridsteinberg

Hi,My name is Ingrid I have experience with working as an assistant. I’ve worked with Admin, scheduling, customer support, sale, vulnerable people, computers,software, excel, word, google drive and am very creative wit เพิ่มเติม

€20 EUR / ชั่วโมง
(0 รีวิว)
0.0
nisharajoriya88

How to work

€16 EUR / ชั่วโมง
(0 รีวิว)
0.0
Seth141

100% accuracy with on time delivery Relevant Skills and Experience Keen to work

€22 EUR / ชั่วโมง
(0 รีวิว)
0.0
sanjumangar

With an experience of 4 years in the field of data entry service, We have successfully delivered a number of projects within the given time frame, with full perfection. And thus not just reputation of being punctual, เพิ่มเติม

€12 EUR / ชั่วโมง
(0 รีวิว)
0.0
karenporras

I have more than 3 years experience of being an Admin/Executive Assistant for JP Morgan Chase and RingCentral with a degree in Advertising and Public Relations. I am reliable, efficient and enthusiastic. I have laptops เพิ่มเติม

€20 EUR / ชั่วโมง
(0 รีวิว)
0.0