Find Jobs
Hire Freelancers

Administrative Assistant ( PART-TIME )

$750-1500 USD

ปิดแล้ว
โพสต์ เกือบ 6 ปีที่ผ่านมา

$750-1500 USD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
The ideal candidate we are seeking is someone who can be flexible with their schedule , has experience in an office setting and is professional , friendly and an all around positive & punctual person- Experience will excel and Adobe Illustrator is a big plus! Daily tasks entail ; filing , faxing,answering phones and possible data entry . Multi-tasking is a big part of our office atmosphere and the position being filled.
รหัสโปรเจกต์: 17026591

เกี่ยวกับโปรเจกต์

11 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 6 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
11 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $992 USD สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I understand your requirement for a virtual assistant who is flexible with schedule, has to experience in an office setting and is professional, friendly and an all-around positive & punctual. I am a detail-oriented person and with over seven years of administrative work. I am proficient in Microsoft Office programs (Word, Excel, Powerpoint), Google Drive (Spreadsheets, Docs) as well as the social media management (FB account creation, Posting, Commenting and Engaging with followers, Creating Page) and am also familiar with the internet and its applications. I am a self-motivated, hardworking with great communication skill, detail-oriented, capable to follow instructions easily and open to learning new tools. I make it a point to always accomplish my duties and responsibilities efficiently. I will work at a competitive rate on this project. Thank You Kiran
$1,184 USD ใน 20 วัน
5.0 (36 รีวิว)
6.4
6.4
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, Reading your project description about filing data, faxing, answering phones e.t.c as a Virtual Assistant makes me feel like you have me in mind when creating the project. I have all it takes to deliver. Before you award this project, I can complete a part of this project as a sample. This is so that you can be confident of the hands you will entrust this task. Please refer to my reviews to see why all my clients love my job. Do you want me to start working on the sample?
$1,250 USD ใน 20 วัน
4.9 (59 รีวิว)
6.5
6.5
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there. Ready to BE YOUR ADMINISTRATIVE ASSISTANT . Error free work with quick turnaround guaranteed. MY BID PRICE IS MY ACTUAL PRICE FOR THIS TASK. Look forward to work with you. Waiting for your reply. Thank you Best Regards Faizan Maroof
$750 USD ใน 20 วัน
5.0 (43 รีวิว)
5.3
5.3
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello Sir/Madam, Ready to start working with you. I have done similar type of work for many clients. Recently I completed a similar project for US based E Com website. I have 4 year Bachelor degree in Information Technology. I love to build long term relationship. I have experience in Customer Support, Back end Support , Technical Support, Website design and development, Wordpress Expert and troubleshoot. Message me to discuss more about your project Thank you Maninder Singh
$750 USD ใน 30 วัน
5.0 (11 รีวิว)
5.3
5.3
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello. I am Edgar Díaz. I am Urban Planner With a MBA and Specialist in Project Management (PMI) I can handle many Financial, administrative, Econometric and Mathematical softwares (MSProject, Primavera, Simul8, Excel VBA, etc) ; and Management Methodologies (ITIL v3, Agile, Fiance2, PMI). I have experience in TOC,PERT-CPM, Chain Supply and Customer relationship Management. From the business point of view, thanks to the MBA, I have been able to develop myself in the economic and financial analysis of the projects in particular and of the companies in general, allowing me to carry out business analysis, as well as business plans, production projection And sales; In addition to the respective market studies. I have experience in business plan, PESTEL, SWAT and financial analysis. I think I have enough skill to do this task
$750 USD ใน 30 วัน
4.8 (32 รีวิว)
4.9
4.9
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
You need to hire me for this! That is if you want the job done right! Relevant Skills and Experience Years of experience in data entry, customer service, and time management.
$1,333 USD ใน 20 วัน
5.0 (1 รีวิว)
0.4
0.4
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Sir/Ma'am, I have thoroughly studied your requirements as envisaged in the project. I did my MBA in IT and PG Diploma in Human Resource Management. I do hope that I am well qualified to work in your project as I have more than 7 years of experience in the field of Office administration, HR/Admin policy formulation, MIS reporting and database administration. In addition to above, I am proficient in MS office, advance excel, power point presentation, Internet, web research and all the office automation applications with very high speed computer typing. Hence, I am submitting my application for your consideration. I assure you that I shall be available 24X7 for the job and shall be a driving force for your enterprise. I convey my sincere thanks for you consideration and trust on me. Best regards
$900 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ พ.ค. 23, 2018

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง