Find Jobs
Hire Freelancers

Administrative Virtual Receptionist, Data Entry Clerk, Appointment Scheduler, and Assistant

$2-8 USD / hour

ที่ทำเสร็จแล้ว
โพสต์ ประมาณ 5 ปีที่ผ่านมา

$2-8 USD / hour

I am looking for a company or group of people to provide me with 24 Hours a Day, 7 Days a Week Coverage to Fulfill the Following Functions: 1. Reply to Incoming Customer Text Messages with pre-determined responses on multiple channels including text, email, and messenger 2. Schedule Appointments for Clients Over Google Calendar 3. Send Text Message Reminders to Customers Who have booked an appointment, and send followup text messages to customers 4. Complete Data Entry into Excel Spreadsheets from multiple public databases. Ideally, I am looking for a company that can provide me with 24/7 coverage with multiple people on the team working together
รหัสโปรเจกต์: 19012589

เกี่ยวกับโปรเจกต์

6 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
หมอบหมายให้:
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have read your all given information in description and i am ready to do various type of work for you and available 24*7*365 for you. A* I can do Data RESEARCH from any platform for certain subjects. B* I can create the accurate DATABASE (EMAIL/CONTACTS/PERSONAL INFO etc*. C* I can properly fill a Google Sheet/EXCEL/WORD. Have good working skills of Excel/PDF. D* I am Expert in DATA ENTRY and do any kind of that work. E* I can Find data from INTERNET RESEARCH/ WEB SCRAPING. F* I can Work as a VIRTUAL ASSISTANT for daily any kind of task. G* I can work as per client TIME ZONE if they want and provideS 15hrs services in a day. 1* I have 3YRS of good experience of as a VIRTUAL ASSISTANT and done various type of task. 2* I have the excellent skill of SEO/DIGITAL MARKETING/SOCIAL MEDIA MARKETING/MANAGEMENT. 3* I can create MEMES/posting,strategy for increasing likes,followers of social media. 4* I have expertise in WORDPRESS sites creating/product Uploading/WOOCOMMERCE. 5* I have Good skills in SHOPIFY, PRESTASHOP, MAGENTO etc for DROPSHIPPING. 6* I Can Write Optimized SEO friendly impressive articles for BLOG and get 1 rank. 7* I am fast Learner. Grab The instructions from client instantly and implement. 8* I can get 100% results and Give Guaranteed work satisfaction from client instructions. for work i am always available and take the challenges and never say no to work always be ready and be professional in work. thanks
$2 USD ใน 168 วัน
4.9 (84 รีวิว)
6.4
6.4
6 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $3 USD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I'm very much interested in this project. I have good experience in Data Entry, Data Processing, Excel, Virtual Assistant, Web Search. I ensure you, sir, I will provide you with better quality work than others. I'm able to send a sample please message me. I will be paid after your satisfaction. Thanks Habibullah B.
$2 USD ใน 40 วัน
4.9 (130 รีวิว)
6.3
6.3
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Hiring Manager, I am very much interested in your posted job involving these skills. I have good experience in internet research, data collection, data entry, web research, LinkedIn research, data scraping, market research, product sourcing, customer research, customer support, data mining, lead generation, email collection, virtual assistant, MS Excel and google docs. I use google spreadsheets for daily updates to client. I already done similar project. I am available to start work with you right now. Please give me a chance to offer my services to you. Looking forward your positive response. Thanks! Kind Regards, Zeeshan
$5 USD ใน 40 วัน
5.0 (2 รีวิว)
2.8
2.8
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi and Good Day! I would like to apply for the post of Administrative Assistant. I have a 2- year experienced in Doha, Qatar as an Admin support, Back office, and Logistics role. I am a fast learner, resourceful, multi tasker and committed to the task assigned to me. Thanks and Best Regards, El
$4 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi Dear Client , I see that you want A data Work , I can tell you that i can do this work perfectly , I have more than 4 years experience in this domain and I'm ready to start as soon as possible . Contact Me As Soon as possible . I hope that we will have a good partnership ! Best Regards
$2 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I love customer support because I love the constant human interaction and the satisfaction that comes from helping someone solve a problem
$2 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
Allston, United States
5.0
6
ยืนยันวิธีการชำระเงินแล้ว
เป็นสมาชิกตั้งแต่ พ.ค. 11, 2018

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง