Find Jobs
Hire Freelancers

Develop generic workflow and approval processes using HP Records Manager (TRIM) v8.x or v9.x

$250-750 AUD

ปิดแล้ว
โพสต์ เกือบ 6 ปีที่ผ่านมา

$250-750 AUD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
The ultimate goal of this project is to develop a generic set of workflows and approvals using HP Records Manager (also known as HPRM or TRIM). The steps are to be as follows: 1. User1 requests the creation of a new object and provides misc information: description of new object, rationale for the creation of new object, his\her manager's email address (User2), etc; 2. Request is forwarded to User2; 3. User2 reviews then approves\denies the request; 4. If the request is approved by User2 then it is forwarded to User3 else a request denial is forwarded to User1 then closed; 5. User3 reviews then approves\denies the request; 6. If the request is approved then it is forwarded to User4 else a request denial is forwarded to User1 and User2 then closed; 7. User4 reviews then approves\denies the request; 8. If the request is approved then it is forwarded to User1, User2 and User3 else a request denial is forward to User1, User2 an User3 then closed; 9. A record is then created in a TRIM file with the details of the new object (as per the information provided at step 1) along with the dates\times of the approvals along with the details of User1, User2, User3 and User4. In addition to the above: 1. The above should be designed in such a way as to be repeatable across different types of objects; 2. The email address for User3 and User4 can be hard-coded or should otherwise be easily amended; Additional information will be provided at a later stage but please feel free to ask any questions.
รหัสโปรเจกต์: 16944824

เกี่ยวกับโปรเจกต์

3 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 6 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
3 freelancers are bidding on average $481 AUD for this job
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hope you are doing well Don't you want to get your website noticed by everyone? We surfed through your website and found lack of your online presence compare to your rivals. We are a leading SEO & Web Design Company offer dedicated search engine optimization (SEO) and Web design & development services to help you score over your competition. We have a team of highly qualified professionals who are providing a wide range of services in order to generate higher visitor traffic to your website. This ensures that your website gets higher rankings on the search engine pages. We offer following Services: (1) Full SEO package (with plan and activities). (2) SMO (Face book, Twitter, LinkedIn, You Tube and MySpace marketing, etc). (3) Website Designing Services. (4) Website Development Services (5) Frameworks: CakePhp, Zend, CodeIgniter, Symfony, PHP, MVC (6) Layout: Responsive, Parallax, Web 2.0, Mobile/Tab Compatible (7) FrontEnd: BootStrap, Foundation, Skeleton, LESS, HTML5, Responsive (8) Open source: Wordpress, Joomla, Drupal, Magento, Shopify, BigCommerce (9) Mobile Apps Development (Android and IOS) Kindly revert back if you are interested, then we will be back to you with all our best answers of your questions including our packages/ activities and other information. I look forward to hear back from you now. Best Regards,
$444 AUD ใน 5 วัน
5.0 (1 รีวิว)
1.7
1.7
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I possess the following skills • Knowledge of Ms-Excel, Business Objects & Ms-Access • Knowledge of MS-Office & Outlook • Process trainer & Subject Matter Expert • Communication and Email Writing Skills • Efficient member of Business Planning Team • Proficient in: MS-Excel, MS-Access, MS-Word, PowerPoint presentation, SharePoint Creation & Management. • Functions in MS-Excel: Concatenate, Custom Sort, Group, Trim, Pivot Table, Charts, LOOK UP, Conditional Formatting and other math & Logical functions, Record Macro. • Operating System: Windows 7/XP • BOXI: Web Intelligence Document Query Management • Proficient in Business Objects, SharePoint Creation & Management. Restarting my work after a maternity break, i could dedicate 6 hours of time everyday in the project work. Thanks, Gayathri
$444 AUD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
A proposal has not yet been provided
$555 AUD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ AUSTRALIA
Woonona, Australia
5.0
1
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ก.ค. 9, 2014

การยืนยันลูกค้า

งานอื่นๆ จากลูกค้ารายนี้

Bump up my LinkedIn profile based on 2-3 keywords
$30-250 AUD
ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง