Find Jobs
Hire Freelancers

Looking For Data-Entry Clerk - Long Term Contract (excel and other)

$15-25 USD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ ประมาณ 5 ปีที่ผ่านมา

$15-25 USD / hour

The ideal candidate will be responsible for pulling data from various portals and entering that data into rows in excel. The candidate will also have to go into client CRMs and perform specific actions based on the data they're importing to excel. We'll be providing some basic training but you must have basic computer skills and proficiency in [login to view URL] ideal candidate will be responsible for pulling data from various portals and entering that data into rows in excel.
รหัสโปรเจกต์: 18993861

เกี่ยวกับโปรเจกต์

50 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
50 freelancers are bidding on average $19 USD/ชั่วโมง for this job
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I do have my own data entry center with an experienced agents those who can give you quality work we all are experienced in data research, data validation,data scraping,data mining etc work.
$15 USD ใน 63 วัน
4.4 (11 รีวิว)
3.6
3.6
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Good Day! My name is Kriss Anne. I am from the Philippines. I would love to work on your project. Wish you could share more details with me. I am very eager to learn new stuff. Thanks and God Bless.
$16 USD ใน 40 วัน
3.8 (1 รีวิว)
2.6
2.6
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Good day mam/sir! Sending you my bid. I graduated two bachelors degree Accounting Technology and Accountancy. Currently I've working as Internal Auditor in one company conducting ACCOUNTING, Financial and Operations audit and company/organization analysis. I also knowledge in Quickbooks bookkeeping and ADVANCED knowlege in Spreadsheet/Excel Thank you.
$16 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I can work with Excel and enter data into rows, I also have intermediate computer skills, please let me have full details. Thank you.
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello Dear First of all thank you for this opportunity, I’m Accurate, fast keying skills and sound knowledge of computer applications. Proven ability to collect and manage information efficiently and accurately. Excellent written skills and a strong desire to work hard and perform well. Skilled in planning and organizing with the ability to complete tasks on deadline. . Sound knowledge of database management tools and data entry. Thanks for your time.
$16 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Experienced, committed and professional. Keen on building a solid Freelance reputation. Expect my best efforts and good, quality work. Relevant Skills and Experience Accounting and auditing experience; handled operational data for over 50,000 employees, worldwide; live data entry experience; MS Office proficient; customer service and basic IT trained
$18 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
hi I am iNtrested for project share detail of all we are ready to work with you for more mutual communication write a reply
$24 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi I read description and understood your work. I will be able to do this quickly as required. I have 5 years working experience in Excel. Relevant Skills and Experience I am a very hard working person. Hopefully i will deliver your work on time and properly.
$15 USD ใน 45 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Good day! I am an IT professional with wide experience in data entry and organization. I am doing home based job for quite some time and I have the equipment and good and stable internet connection. I am actively looking for a job and can start the job immediately. Hope you consider me. Thanks, Marissa
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Intrested Relevant Skills and Experience Have skills to work accurately
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
we have very good exp in excel and bpo.
$18 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Have a vast knowledge of computer skills and data entry on the industrial level, with no errors and great with the providing the exact and timely information to you.
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
hello, I am all ready to take this job. Give me the task, and i will fulfill it for you. I have been working in industry as sales for more than 20 years. Now i spend more time at home with my families. i am familar with all the data entry, excel skills. In short, i am ready gibe me a try .
$15 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Data Entry,Administrative Asst.,Data Collection I handle over-all administrative related-task and assistant to the Executive and other departments. I'm also doing online work as Freelancer such as Virtual Assistant, Data Entry and Research and Data Collection - research online for different websites (including foreign language) - getting all the required details and compile it to excel - day-to-day admin related work - checking the boss' emails and just escalate those important - setting up meetings and notification in google calendar
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Tengo mucho tiempo disponible para dedicarle a este proyecto. Ademas, soy muy bueno en el uso de computadoras y nuevas tecnologias.
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Sir, I am efficient in statistics, data processing and so on. I do believe that I could do well in your project. I will be thankful to you if I get this project. Kind regards- Mst Nazneen
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi Hiring Manager, I am excited to be hired and I hope to be invited for an interview. My name is Weinmarr. My background includes, I have 2 years’ experience in BPO industry as a call-center agent. I was awarded as a top performer in my campaign. I also received a certificate from my QA team for having quality calls I’ve made. I've been an Administrative Office Assistant in my previous company (DevPartners Software Solution) where I audited and managing company financial tracker, attendance monitoring, payrolls for employees every 5th and 20th of the month. I have been working with clients who need freelancers to do stuff in Data Entry and Research works. My last client wants me to research school NCES ID's, School Name, Location, Teachers, Admins with their Email Addresses and their Roles in every specific school and put it in spreadsheets with specific entries. Previously, I worked with an Australian Speaker who needs Virtual Assistant who will manage client inquiries in SOLVE360 CRM and doing invoices in Online Accounting using Xero. Lastly I've worked with client in Amazon FBA US criteria of searching of lists in different US suppliers (Amazon FBA research using Keepa, Camelizer and Calculator Widget). Skills: Email List Building, Linkedin Research, Data Mining and Data Collection, Email Research - Finding Email Address, Sourcing, Internet Research /Web Research, Microsoft Excel and Microsoft Word, Xero, Solve360, Sincerely Weinmarr Carbon
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
My work will be very efficient and accurate. I majored in Mathematics and Economics in college. I have much experience of pulling data and performing analysis on different platforms. I have taken training session of Microsoft office softwares. Excel is one of my strong point. I'm free lancer at home, so 40Hr/week would be easy to me. I truly believe you would be satisfied with my work!
$16 USD ใน 70 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have extensive experience in doing this type of work and have the skills, tools and resources to ensure this gets done as efficiently as possible. I have been a top rated freelancer on Upwork for well over 8 years and am exploring this site in the hopes of helping out clients here as well.
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am Naeem, a retired Air Force Engineer. Astonished? I have experience of MS Excel, MS Word, MS PowerPoint, and Adobe PDF for more than 10 years. After the Air Force, I joined Toyota Dealership as Head of MRS (Maintenance Reminder System) Department. Where I had to search the customers’ data to analyze it for the software for Service purposes. I have also been working on Reporting and KPI’s etc. I read your proposal thoroughly and decided to bid for it, feeling that I am the perfect freelancer for your project. You’ll probably get lowball bids for this project but being an experienced professional, I can do it within possible less time. Let’s discuss the project details accordingly if you decide to choose me as your helper.
$20 USD ใน 40 วัน
5.0 (1 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
New York, United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ มี.ค. 20, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง