Find Jobs
Hire Freelancers

Office Clerk Needed.

$15-25 USD / hour

ถูกยกเลิก
โพสต์ มากกว่า 5 ปีที่ผ่านมา

$15-25 USD / hour

Our busy office is interested in hiring an experienced and reliable Clerk who can work from home and assist with general office duties, including answering phones, copying and scanning documents, filing, responding to emails and performing additional administrative duties as required. The successful applicant will be the front-end representative of our firm, so he or she must have a polite and friendly disposition, and be readily available to greet guests and direct them as necessary.
รหัสโปรเจกต์: 18496582

เกี่ยวกับโปรเจกต์

29 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
29 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $21 USD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there, I am a native American and I have a vast amount of experiences in the virtual field. I will always provide exceptional customer service and quality results. In every case, I strive to go beyond your expectations and deliver the best of quality. Please contact me with further specifications so we can get started right away. I really look forward to working with you. Thank you so much for your consideration.
$22 USD ใน 40 วัน
5.0 (5 รีวิว)
3.4
3.4
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello Hiring Manager, I am happy to assist you in your office as your virtual assistant working from home. Solving a problem is my platform. I am glad and happy to tell you that am very much interested with your project above which touches my skills. For more about me, kindly take a look at my profile. I have read you all requirements in depth now I have decided to do your job. Am always available 6 hours per week – 40 hours in total with internet connectivity in any case of connecting and communicating to you, I will be much glad if you will accept my proposal, if you are interested then we can chat more. Bid Features: 100 % Money Back in case of non-satisfaction. Final Output will be: - Satisfy your clients needs • Professional Work • Error Free virtual Assistance • Quality Work. • As per requirements. Looking forward to hearing from at the earliest :) Cheers and Best of Success, Best Regards Charles Kiarie
$15 USD ใน 40 วัน
5.0 (1 รีวิว)
2.4
2.4
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have a experience in Data Entry Field...
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi am highly interested and I promise you an accurate job thanks
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am a self motivated individual who strive to achieve a high degree of excellence in every assigned duty .I do possess all the skills that you need.
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Sir/Madam, In www.freelancer.com, I read about your need for someone who will work for you. Are you still searching for someone to fill those tasks? Then I think I could be the person you are looking for. My name is Abdelouahab Lammari; I am 53 years old and live in Morocco. Since completing my studies at Mohamed the Fifth University and obtaining my bachelor degree in English Literature, I experienced many jobs in many entities, but the position you are advertising caught my eye. This job would be a perfect opportunity for me to gain new experience and at the same time prove my worth. I would describe myself as having a strong work ethic, as assertive and creative and in possession of a large vocabulary and good language skills. I enjoy working independently but also work well together with others. In addition, I am highly proficient in French, English and Arabic, in speech and in writing. I approach most wide-ranging work assignments with a willing mindset, a healthy dose of creativity and an academic outlook. This position appeals to me in particular because I enjoy writing and entering data. What’s more, the work is similar to some of my previous work experience: a team-leader at Glaxo SmithKline, a responsible store at Cosmétique Médicale. The independent character of the work also appeals to me: I prefer working flexibly and would be happy to discuss various options.
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Gun ood communication skills
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I currently worked in investment services on one of the largest bank in indonesia. Working with data was my specialty Relevant Skills and Experience Able to work with excel formula and pivot table
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am good with connecting to people and office work. I am very focus and committed to my work. I will ensure this job is my priority.
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, im computer sec. I can work immediately even with pressure,
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello Hiring Manage, I will be glad to work with you. I have a excellent customer service Relationship and I'm willing to give in my best for this.
$26 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am writing to apply for the Data Specialist position with Alpha Archival Systems. I am a data entry specialist with more than seven years of professional experience in secretarial and office work. In my current position of Data Specialist with Omega Music I transcribe hand written information from hard copy music materials into a computer database along with other duties such as transferring boxes of materials and taking inventory. My attention to detail is extraordinary and I am able to spot errors with efficiency. I have strong communication skills both written and verbal and I am very comfortable with most commonly-used computer systems. I am a very fast and accurate typist at over 100 WPM. I am consistently praised by supervisors for my speed and accuracy as well as my consistent work ethic. It would be a pleasure to bring these traits to Alpha Archival Systems as a Data Specialist. I know you will find me to be an ideal candidate for your Data Specialist opening. Please reach out by phone or email at a time that is convenient for you in order to schedule a face to face interview. I look forward to speaking with you and do appreciate your time. Best,
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dedicated and motivated associate, the customer always comes first. I believe i am the best canidate for the project due to my background in the CSR world where data entry, answering phones and everything of that sort is all we do.
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear sir, I have good experience in data entry as operator and I was worked company as data entry So I want to do hard work and also I like hard work Please give me this project at lowest price Relevant Skills and Experience Dear sir, I have good experience in data entry as operator and I was worked company as data entry So I want to do hard work and also I like hard work Please give me this project at lowest price
$15 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Soy una persona muy organizada y responsable con las tareas que se encuentren pendientes en la oficina y también soy muy atento con los clientes.
$17 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Copy tying
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I have been working as Administrative assistant for 3 years in Energy Development company in the Philippines where i performed a full cycle of clerical works, assisting managers calendar meetings and events, assists in billing and funds, data encoder and other multi-tasking job. I've been also a real estate agent for 2 years and after that i became a virtual assistant for 2 years in USA based and Singapore based company. Now, i am looking for Virtual job again that suited to my experience. I am looking forward to heat from you. If you provide short training that would be awesome for me. I can be reached thru email at jovyfabillandotcom Skype: jovyfabillan Sincerely, Jovy
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi: I'm shaheen. I'm expert in data entry. Already had work experience in admin work and as virtual assistant. I can provide you quality services of clerical and admin job you required. I love to work in team environment. you will like my work and punctuality. thanks have a good day
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I'm proactive, hardworking and trustworthy. I have the conviction that I can do the job without problems Relevant Skills and Experience I'm a Professor in a University in Uruguay, I teach, administration, accounting, economy and finance, human resources. I have knowledge about Marketing too.
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have a good ability to work
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
Los Angeles, United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ม.ค. 10, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง