Find Jobs
Hire Freelancers

Remote Office Assistant needed

$15-25 USD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ เกือบ 5 ปีที่ผ่านมา

$15-25 USD / hour

You will be answering messages of our customers and log information for the company. We are a big company and have many customers who needs the best quality of expertize. *You are very good at handling messages every day. *Friendly and you can communicate with our team leaders. *Very good to interact with customers and be nice! *Very good to english! *Have a fast WPM! We can offer you a good remote inviorement and great teamleaders who will help you with everything you need New freelancers are welcome to apply for this job Experience as virtual assistant would be a plus! Thank you, we are looking forward to hearing from you!
รหัสโปรเจกต์: 19642511

เกี่ยวกับโปรเจกต์

29 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
29 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $18 USD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Please Contact me first before placing the order. Are you looking for the Data entry project related work then you’re at the right place. I will complete your data entry project quickly and professionally with 100% accuracy. I am having valuable experience in Data Entry, Web Research, MS Excel, MS Word, PDF to Excel, PDF to word and other various related business works.
$20 USD ใน 40 วัน
4.9 (33 รีวิว)
4.9
4.9
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Hiring Manager, After reading your job description I think I am the best feet for the position of "Remote Office Assistant". I have previous experience of virtual assistant position when I work at oDesk that is currently named as upwork. Please have a look at my profile to find out why I am best fit for this position. My Profile Link: https://www.freelancer.com/u/maktarl143?w=f I am waiting for your reply. Kind Regards, Ismail
$16 USD ใน 40 วัน
5.0 (2 รีวิว)
2.8
2.8
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, My name is Marjan, in the past 4 years I've been working as a customer service representative (CSR) via Livechat and email, the last two as a CSR team manager, my average First time response is 10-15 seconds, my typing speed is 46 WPM from the test that I just took ( Freelancer no longer allows files to be shared, I can share the screenshot via Freelaner's Livechat if you send me a message). Most of my job includes providing instructions and troubleshooting and helping in configuring of customers accounts/apps have lot's of experience with frustrated customers so I understand that the interaction with the customers must be friendly and nice. I am really eager to learn more about the job. If something I need to promise is fast learning and dedication. Looking forward to hearing from you. Best regards, Marjan
$15 USD ใน 40 วัน
5.0 (1 รีวิว)
2.8
2.8
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello! I have experience in the customer service field. I worked as a live chat agent and handled different clients/businesses globally. I also worked as a virtual assistant in the past and I believe that makes me a great fit for the role.
$15 USD ใน 40 วัน
5.0 (1 รีวิว)
1.0
1.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello! I have total availability to work for you on your project starting today. I'm fluent in english. I am very communicative, have a vast social media network experience as media manager Relevant Skills and Experience I am in the customers service industry since I began my career, am a flight attendant for almost 9 years now and I have have a vast experience on dealing with people and assisting their needs Regards
$15 USD ใน 10 วัน
3.0 (1 รีวิว)
1.5
1.5
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
hope Sir your fine I am graduate of computer science. I have strong skills of communication. I have good English language. I am here to start a freelance career as virtual . you get my service as per your required task. I try my best to serve your organization. regards Awais
$15 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Thanks for viewing my Application. I have 3 years Experience of Customer support . I want to work as a Customer support LIVE Chat Representative. Here is my skills 1. Live Call/Massaging with Customers 2. Speak/Massaging in English with Customers 3. Many More Thanks Again Abdul Alim
$17 USD ใน 70 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I wanna be a part of this company and i like the idea of team work am a new freelancer who would love to start his work with a helpful company and team like you !
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I went through your post. .................. I would like to bid on this project. Please accept my bid
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am a actuary with an accounting certification. I have vast knowledge and experience in business management, from communication, sales and marketing, accounting and insurance to Business Analytics. I have 5years experience as an executive assistant one of which I was a virtual one. I have a 50wpm typing pace and would like to join your team in prosperity. Thank you.
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there! I'm very interested on your job offer. I my whole background experience is related to customer service and virtual assistant. I worked for a few brands like Dell computers on their customer service and a few more where they teach how to take care of customers and provide best customer service experience. I also worked as a virtual assistant for a law office located on Canada seting up appointments and providing information on what documents lawyer needed. So I will be glad to hear from you guys. Thanks!
$18 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I would like to apply for a position in your company where I can further utilize my skills and fulfill my goals.  I strongly believe that my experiences would benefit your company and that I would make an immediate contributor if I will be chosen for this position. Furthermore, I am hardworking and comfortable working within a pressured environment. I am also flexible and is willing to arrange working hours to suit the work requirements if needed.
$16 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello I will be happy to get this job. I have nothing to say just I can do more than u think.
$22 USD ใน 4 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I am based in the US. I have been in customer service since I was 14, I am currently 35 years old now. I think I could be a good fit for this project. Please contact me back so that we can discuss this if you're interested. Thank you!
$25 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello. I would like to work with you in this proyect. I am a friendly and motivated person. I have experience as virtual assitant and customer service representative. I am a nice person who deal well with customers with patience and professionalism. Also, I have excellent communication skills. My skills include Excel, email handling, web research and data entry. I type 45 WPM and I can help you with different tasks. I am a new freelancer but I am really excited about working with you. I can start working now without problem. I hope you contact me to talk more about this job and other requirements.
$15 USD ใน 48 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi Team, I'm excited to be applying for this role as I'm a very passionate person when it comes to sales and Customer service. I'm fully equipped to carry out my duties and meeting targets, I would be a great asset to your organization. Please note that I have a complete setup to start calling US clients immediately. With an overall experience of 14 years in customer service, B2B Client services, Sales, DATA and Appointment Fixing for UK and US clients. I have worked with some Major companies which I have listed below for you better understanding of my experience : 1) Aviva 24/7 (Motor/life/travel Insurance) Inbound Sales 2) Groupon UK & US (Lead Associate for email support and chat team) 3) Baryon Technologies Pvt Ltd and I worked as a Team Leader for UK debt consolidation process - Appointment Fixing 4) Merit Software Group worked as a Manager for some of the Major publishing companies in the UK like The Week, The Spectator where I managed a team of 25 who were responsible for handling inbound Customer service calls and Sales) 5) Full Creative Pvt Ltd and I worked as a Client Account Manager / Sales I'm sure this will be a great platform to showcase my skills. In addition I have all the provisions and the tools to start work right away. I hope this information is sufficient and incase you have any further questions, please feel free to reach out to me any time. Thank you very much for your time and consideration. Kind regards, Francis John Gerson
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Greetings! My name is Rut Rodríguez, I'm 27 years old and I have a Degree in Engineering. I am very interested in this work, since I have more than 3 years of experience as virtual assistant. The administrative tasks I have performed includes payroll management, translation and correction of articles, content creation, creation of product listings, Magento, Shopify and Wordpress management, email managment, email campaigns (StripoMail, E-goi, MailChimp) voiceover, video editing, Adwords ad management, social media management (Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest) costumer service, among others. I can guarantee that I am very responsible, organized, fast, oriented to detail and always keep to the deadlines. I hope we can work together on this project. Best regards.
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Looking for data entry expert and virtual assistant? Look no further you've just found the right one, i have 5 years of virtual assistant and 7 years of data entry experience. Guaranteed quality customer service and timely delivery. Your satisfaction is my priority. Thank you
$16 USD ใน 50 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I cannot say that I am the best but from my end, what I can ensure is that I will try my best possible and will not let you down.
$20 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am fast, reliable and dedicated, I respond very fast. I have experience working in multinational companies and organizations and I've been employed in USA so my English level is advanced in writing, speaking & listening. Make the right choice which fits your company the best!
$16 USD ใน 50 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
New York, United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ พ.ค. 17, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง