Find Jobs
Hire Freelancers

Virtual Assistant

$10-30 USD

ปิดแล้ว
โพสต์ ประมาณ 5 ปีที่ผ่านมา

$10-30 USD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
for Philippine residents only Assist in research of authors and articles about leadership Knowledgeable in basic CRM tools like Salesforce or Zoho Able to communicate well in English Can follow US timezone Project will start as part time support (20 hours) but can become full-time based on performance
รหัสโปรเจกต์: 18708693

เกี่ยวกับโปรเจกต์

12 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
12 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $17 USD สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
$25 USD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Good Day! Mam/Sir, I am willing to work with this project and help to finish it on time, base on my previous job I also handling emails like virtual assistant and I have knowledge on data entry and excel. And I'm willing to learn if there is more task that you will give to me. Thank you in advance. GOD BLESS!
$25 USD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I am very interested in your offer. In the past I have been managing online platform for many entrepreneurs to whom we post their products on the social media Facebook, Twitter, Instagram, YouTube and sold their products and services in more than 10 countries in Africa for three years. I was also a network marketing professional. I have assets for converting prospects into customers. I have proven skills in virtual assistance in Digital Marketing. My familiarity with the world of facebook marketing is an asset to me in this position. I am very active, polite and enthusiastic. Most of the time, I am online and will be able to answer instantly to customer emails as well as your questions and requests. I am on GMT + 1. Available to learn more, I would be very happy if you give me the opportunity to help you achieve your results. I'm the right person for you. I could be your perfect assistant. Visit my profile and come back to me, I am open to all negotiations. Yours sincerely
$20 USD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello There!, I can definitely assist you with research of authors and articles about leadership. I can also assist you in dealing with Basic CRM, I can communicate well in English, I can follow US timezone and I am available to work for 20 hours a week or so. My skills in research ranges from using google search operators to find specific topics, identifying and scheduling alerts, monitor feeds and alerts for qualified leads up to scheduling and follow up tasks. I have handled customer service before and I am meticulous and efficient when it comes to work so you can be sure that things will be done professionally. If you think that we're a good, please let me know so we can discuss things further through messenger or over a call. Looking forward to hearing from you. Thank you, Mae
$27 USD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Sir/Madam, Good day to you! I have read your job posting about your project on Virtual Assistant. By the way I am a freelance virtual assistant from the Philippines and I would like to apply for the position. I have one year of experience on different aspects of data-entry and administrative assistance. I am high trainable and a fast learner, I can work with less supervision and I am comfortable working with a team or working solo. I can devote 30 to 40 hours per week in your project depending on how much you require. I am available anytime of the day, and I am at GMT+8 just in case you wanna know. Please let me know you have any question. I look forward on hearing from you soon and hopefully we could discuss more about your project. Have a wonderful day ahead of you! Thank you very much and more power! Sincerely, Will
$10 USD ใน 7 วัน
5.0 (2 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
A new 24/7 freelancer that is looking for a job that where I can apply my previous work experience.
$20 USD ใน 3 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have a basic knowledge in some CRM tools to help on your research. My ability of being detail oriented can help in this project. I can work in fixed and flexible time. I can also work in part time and full time job. Looking forward to discuss the details at your time availability. Your future VA, Anna Marie
$15 USD ใน 5 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am very interested in this job post. I can work as soon as possible. I’m flexible in any position.
$10 USD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi! I am Lalaine Morales Alcopra, from Davao City Philippines. I believe that I am the assistant that you are looking for, who can provide you with the effectivitiy and efficiency that you need. I have been in the sales, marketing and people management industry, particulary, the insurance industry for five years now as a freelance Advisor/ Agent. Prior to that, I was a banker for 16 years, I was officer for 6 years and 10 years was spent on various operations and customer service positions within the same organization. I have done research on ZOHO and Salesforce, and I am familiar with this CRM tools, being a sales person, but, I have to be honest that I have not actually used them, because we have our own internal CRM tool, somehow similar to ZOHO and SalesForce, except for the comprehensive reports and visuals being provided by ZOHO and Saleforce. The project is really interesting. I hope you will find me as the perfect match for this career, because, I believe I am. I bring with me, not just my experience in customer service, prospecting, leads generation and management, marketing, sales and research, but, also my positive, goal-oriented, goal achiever and focused working attittude. I can commit to work initially for 20 hours per week at a Rate of $15. I look forward to work with you immediately. Thank you.
$15 USD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I am a Reliable Virtual Assistant. I worked as a Virtual Assistant to a Manager. My work experience involved but not limited to internet research, social media, admin tasks, data entry, email management, Mailchimp, CRM management, calendar management, website management through WordPress platform and Clickfunnels, PDF, and all other administrative tasks. I am detail oriented and confident of my problem solving skills. I am confident that I can be an asset to your company. I am available for trial and open for discussions after the trial period. I am looking forward to talking to you soon. Warm regards, Levy
$10 USD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ PHILIPPINES
Quezon City, Philippines
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ก.พ. 4, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง