Find Jobs
Hire Freelancers

Virtual Assistant / Bookeeping

$750-1500 USD

ปิดแล้ว
โพสต์ ประมาณ 5 ปีที่ผ่านมา

$750-1500 USD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
We are looking for an experienced F/T Admin Assistant to join a coaching and consulting business specializing in culturally attuned and anti-racist work. To succeed in this role, you must enjoy helping people, be proactive, and possess excellent time-management, multitasking, and project management skills. You will collaborate with various consultants from different client teams in a fast-paced environment, which requires strong interpersonal and communication skills. This role contributes to the efficiency of the business by ensuring administrative priorities are carried out timely and effectively. Qualified applicants will have experience as an Admin Assistant and the ability to commute to an office in occasionally. Key Responsibilities: • Maintain owner's agenda; assist in planning appointments and meetings. • Receive phone calls and redirect them when appropriate. • Make travel arrangements and arrange accommodations. • Handle confidential documents, ensuring they remain secure. • Order office supplies when necessary. • Maintain electronic and paper records ensuring information is organized/easily accessible. • Conduct research and prepare presentations or reports. • Organize and maintain client records and update internal databases. • Answer consultant queries and forward them to the CEO, CFO, or lead consultant. • Retrieve company and consultant data as requested. • Prepare conference rooms (e.g., make reservations and check equipment). • Electronically send company materials to clients. • Schedule, set up, and organize workshops and retreats. • Schedule and organize client and consultant team meetings.
รหัสโปรเจกต์: 18764599

เกี่ยวกับโปรเจกต์

10 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
10 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $1,208 USD สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Valued Employer, I can add value to your project, by suggesting new ideas. I am fast and reliable. For further understanding why I am the right firm for your project, kindly check my profile, reviews, rating and portfolio. With over 10 years of cross-functional experience, and helping clients world wide with diversify team, I provide genuine and innovative solutions as per your circumstances and requirements. I am MBA-Finance, M.A-Economics, and Qualified Chartered Accountant. If you feel to discuss more before you award me the project, you can send me the message. Kind regards, Rakesh
$1,250 USD ใน 20 วัน
4.7 (43 รีวิว)
6.2
6.2
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I work in Payroll more than 1 year. I design the check and deliver it on time. I know how to improve work the efficiency and do fast and well.
$1,250 USD ใน 20 วัน
5.0 (1 รีวิว)
0.4
0.4
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi buddy , I am here to support you in all the way to make your every day good and better not only as an virtual assistant i will act as a good advisor for you as well.. Thanks Praveen God is great Relevant Skills and Experience I have worked as a financial analyst in General electric
$1,250 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I am interested to work with you on this project. I have experience of bookkeeping on QuickBooks, Oracle ABACUS Softwares with different organizations. Also I am Chartered Accountant. Relevant Skills and Experience I am a chartered accountant and having great analytical skills. I can work on MS Office on advance level.
$1,250 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there I will love to work with you on this project I have great command of English. Looking forward in working with you.
$1,250 USD ใน 20 วัน
0.0 (1 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello there, I notice that you are seeking a native English speaking Remote Virtual Assistant / Bookkeeper for your operations. Having spent many years in customer facing roles, in general administration, Quickbooks Bookkeeping and IT technical support, I believe that I could be a great fit for your organisation. It would be great if you could contact me with details, so we can discuss the matter further. Best regards Derek G.
$1,250 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I think I’ll be a great for. I’m an excellent freelancer and I have a 100% delivery rate on projects. I look forward to hearing from you.
$750 USD ใน 5 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have worked as an assistant either to a department, single individual or multiple individuals in separate departments. I am sure you are aware of the flexibility, focus and diplomacy such positions require. My current positions include Administration of sales, in house recruiting. Stock taking, Stock orders, Data capturing and the use of CORE FTP, TeamViewer, Online advertising, Office Management and Customer Service. I have much to offer in the way of diversity of experience and profession in that I have worked in staffing, tenders, and currently, sales. Within these industries I have had the opportunity to learn human resource policies, procedures and the protocol necessary to enforce them ethically and without liability. From my work in a Sales Company I have sharpened my organizational skills, attention to detail and my ability to work with speed and accuracy.
$1,250 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
-----Admin Assistant----I am highly responsible professional, that proceeds each task with high commitment and care for details. My organizing skills and experience would be of great assistance to deliver on time, prepare reports, communication links between stakeholders, handle agendas and prepared what´s necessary for success. You can count on me to get the work done!
$1,250 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I am just the assistant you are looking for. I'm passionate about progressively moving forward, such as anti-racism. Additionally, I have extensive experience with data entry and customer service. I have seven years of customer service experience in fast-paced environments. I have one year of direct executive admin experience for a cleaning company. I type at approximately 85 words per minute. However, I do live in Arizona. The posting does not specify the location or where offices are located. I hope to hear back from you soon!
$1,333 USD ใน 14 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
New York, United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ก.พ. 19, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง