Inbound customer service - full time job 1

ปิด โพสต์แล้ว 5 ปีที่ผ่านมา ชำระเงินเมื่อจัดส่ง
ปิด ชำระเงินเมื่อจัดส่ง

Successful candidate will be paid Rs 20,000/- Monthly

its a full time job. 40 hrs a week.

Requirements:

* Answer phones calls, respond to customer questions / complaints and ensure all inquiries are handled and documented on-line in a timely and professional manner.

* Maintain professional etiquette and provide effective customer service when corresponding with customers phone.

System Requirements:

Good Speed internet.

Windows based computer.

Headset.

การบริการลูกค้า English (US) Translator การสนับสนุนด้านโทรศัพท์

หมายเลขโปรเจค: #18169999

เกี่ยวกับโปรเจกต์

3 ข้อเสนอ โปรเจกต์ระยะไกล ใช้งาน %project.latestActivity_relativeTime|แทนที่%

freelancer 3 คน กำลังเสนอราคาในงานนี้ โดยมีราคาเฉลี่ยอยู่ที่ ₹28518

vcare77

Hi, Have a great day to you, I can do this job effectively and I have experience in this field so choose me to do this project pls. Thank you Kind regards Heric Pereira +++++++++++++++++++

₹22222 INR ใน 30 วัน
(0 รีวิว)
0.0
MarinaMartini

Hello. I am in Canada, never had an employer from India. I would like to know what kind of industry you are in. I also understand that the hourly for your locals are just a fracture of what the minimal wage here is เพิ่มเติม

₹35555 INR ใน 5 วัน
(0 รีวิว)
0.0
scottwcorney

I have over 5 years of Customer Service experience. Dealing with customer queries/complaints over the phone and through email.

₹27777 INR ใน 10 วัน
(0 รีวิว)
0.0