Find Jobs
Hire Freelancers

Phone Agent for Customer Satisfaction calls in France and Belgium

$2-8 USD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ ประมาณ 6 ปีที่ผ่านมา

$2-8 USD / hour

NO AGENCIES. ONLY INDIVIDUALS. IGNORING THIS REQUIREMENT WILL BE REPORTED! I hope to build a mutually beneficial long-term collaboration with you over the next months and years. I audit frequently and raise based on reliability, learning curve, performance. I expect reliability, sincerity, and ambition. For calls to customers in France, only applications from native speakers are accepted. Applications from North Africa are welcome. For currently two projects, and more in the pipeline, I look for professionals that will call customers that have ordered products online in the recent past. The calls will be short, and questions are supposed to find out how satisfied the customer was with ordering process and the product quality. We will provide phone number list order information SIP account script You will need reliable internet connection (minimum 300kb upstream) a modern computer a headset via USB All candidates will be interviewed on Skype or telephone. We will also add numbers of our staff to the list so that we frequently ensure the calls are all placed by the person that we have interviewed. Obvious violations will result in termination, payment dispute, and appropriate feedback.
รหัสโปรเจกต์: 16214702

เกี่ยวกับโปรเจกต์

21 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 6 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
21 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $6 USD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there I'm a student and a French speaker from Morocco I would like to have the opportunity to work with you on this project , Please feel free to contact me Thank You
$8 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
A proposal has not yet been provided
$7 USD ใน 25 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I worked in call centers for almost 4 years and phone handling is my expertise. Relevant Skills and Experience Working in a bpo for almost 4 yrs molded me to become an efficient customer service representative and a productive sales consultant.
$5 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I am Jonathan Alfa, I am a graduate and work with data processing and project analysis for 10 years now. with my level of experience am ok for the job.
$5 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi I can given an assurance to complete the project with my previous BPO experience. While on my previous experience i have handled yen no of projects.I make sure give a result with 100% quality within a time line. Give one change to prove myself.
$5 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have been in the BPO Industry for a year now and I have handled calls before in a sales account. I am flexible and I am willing to be trained.
$3 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
A proposal has not yet been provided
$8 USD ใน 8 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am working in the call center and customer service for 10 years in different positions with international will known organizations. below is a brief in regards to my experience. SENIOR TRAINER, VODAFONE INTERNATIONAL SERVICES, (VIS) , VODAFONE Jan, 2009 – Dec 2015 • Provide extensive training programs for VIS clients on both technical and non-technical workshops. • Design and develop new business practices, thus transforming corporate cultures, team solutions, and facilitating leadership development/training. • Provide well-formulated plans for consulting engagements and communicate detailed product knowledge across VIS accounts. • Utilizing blended learning approach to encourage employees to reconfigure their thinking to achieve inspirational moments and breakthrough solutions to problems. • Developed and presented multi-level classroom courses on company products and services to employees with varying levels of knowledge, skills, and abilities. • In parallel to training delivery, served as a team leader/Quality Coach/Floorwalker for Romania-UK account and utilized creativity to analyze group dynamic, build and reinforce alignment, and enhance team’s ability to perform synergistically Accomplishments: • Assigned on a 2 months project to launch the technical Queue based in Vodafone Egypt-Alexandria. • Assigned on a 3 months project to launch the technical Queue based in Vodafone Romania.
$11 USD ใน 45 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have experience in customer care support,satisfiying the customer need and wants. And making customer brand loyal.
$5 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
- J'ai plus de 5 ans d'expérience en tant que conseillère clientèle j'ai été chef d'équipe pendant presque2 ans. Le poste que vous proposez requiert des personnes motivées et disponibles avec des qualités telles que la concentration, l'attention, l'attitude positive, la réactivité, l'organisation et un niveau élevé en français. J'ai réussi à développer ces compétences tout au long de mon expérience professionnelle. Je suis toujours disposée à apprendre et me familiariser entièrement avec un nouvel environnement afin de fournir le meilleur travail possible. - Sénégalaise d'origine, j'ai une bonne connexion internet et je serai à votre disposition à temps plein pour €5 / hr. S'agissant de mon expérience déjà évoquée plus haut, elle se résume comme suit: De Mai 2012 en Déc 2015, je fus agent de service client à Grupo Noa International où J'étais en charge de traiter les demandes de clients, exclusivement français ,par appels téléphoniques et emails. Ensuite, de Janvier 2016 en Octobre 2017, j'ai été promue chef d'équipe du service à la clientèle, dirigeant une équipe de plus de 10 agents. Mes tâches impliquaient: • Le traitement des e-mails et appels téléphoniques compliqués • La gestion et l'administration de l'activité • l'encadrement et l'animation d'équipe • la qualité de service: contrôler, évaluer les performances et le besoin de formation
$5 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
A proposal has not yet been provided
$5 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
JE PARLE COURAMMENT FRANCAIS I am Laeticia Obiang, I live in the beautiful country of Ghana, Accra. I'm a 32 years old skilled translator interpreter from Gabon. I've worked as a translator for Olam Gabon for 2 years and as a General Manager Assistant in a Government Agency in Gabon which has led me on missions in Cyprus and Ethiopia, among others... Dealing with people of various backgrounds and levels in society is an art and I am confident to say that my years of traveling around the world have enabled me to become open-minded and sociable. I am a hard working and technically skilled young woman; I'm very passionate in everything that I put my heart into. I love working in business communication environment especially in interpretation and translation and on tasks that have to do with document treatment. I gained quite a lot of experience in these areas during my years in Germany, Israel and Gabon. I have flexible time. French: Mother tongue; English: A+; German: A+ Translator Interpreter / Copy writing / Corporate English Training \ Customer services \ Business administration / Technical & General Translation (legal, technical, economic & financial, business, advertising, tourism, localization & websites) / Transcription / Proofreading / Interpretation / Creative writing / Arts & Communication / Literature & Education / Social Media Marketing / Live Chat Agent / Voice-over / Voice Talent / Phone Interpreting / Simultaneous & Consecutive Interpreting / Virtual Assistant
$5 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I am passionate about helping entrepreneurs with their e-commerce setups and reach their targets. I can be, and will be a perfect candidate for this job. I pride myself in my dedication, punctuality and enthusiasm, but I believe my work experience provided below will convince you that I am the ideal candidate for your current opening. Here are my skills: Products Listing (manually and apps) Products research Inventory management Increasing product range Drop-shipment management Customer service Social Media Marketing Creative Product Titles and Descriptions Thank you for taking the time to read my proposal. I look forward to your reply. Regards, Rizwan Ahmed
$3 USD ใน 40 วัน
0.0 (1 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
we are a full inbound and outbound call center, supporting clients from logistics companies to online service and product providers. We offer a globally competitive Customer Service experts that offers a wide array of practical, up-to-the minute solutions to all your outsourcing demands. Through personalized care and focus on the unique needs of every customer, we can give a service that is fast and reliable. Our plug in services are distinguishing themselves as one of the most-trusted Multilunguage call centers around the world. We deliver a program that is tailored to suit each client providing them with multiple service strategies, analytical reports, networking connection and security, integrated with high-level training modules for call agents and staff. And we handle almost every possible task to develop your business from customer service to monitoring your servers and plateforms simply because ….We believe in what we do and we do it the best way we can !
$8 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Need the job Relevant Skills and Experience Has 5years work experience in corporates office in banking and insurance sector.
$6 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi Employer, I am an expert Telemarketer, Appointment Setter and with good customer service. I have been in BPO industry for 4 years and just recently started working from home for a month now. And with all requirements you required I have those, like, Highspeed Internet Laptop Headset with noise cancellation Looking forward to speak with your through skype or via chat. Thanks
$6 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ GERMANY
North Miami, Germany
5.0
55
ยืนยันวิธีการชำระเงินแล้ว
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ต.ค. 26, 2009

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง