Find Jobs
Hire Freelancers

Interactive Voice Response (IVR)

$2-8 CAD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ ประมาณ 6 ปีที่ผ่านมา

$2-8 CAD / hour

We are looking at implementing an IVR system using any of the available open source software. Th objective is to allow users to send a number or a message to our website, and allow us to reply back with an SMS. We don't want to rely on another provider who charges for messages sent and received. If you have experience in this area, let's talk!
รหัสโปรเจกต์: 16296613

เกี่ยวกับโปรเจกต์

8 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 6 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
8 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $18 CAD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
i can give suggestion and response question for free even if you didn't worked with me : it need kannel sms gateway with gsm module to send sms from your server but to integrate it with website or other web application we need some thing else , api integration or may be jasmin it is good for interception and routing if you want we can give a better plan how thing need to be done
$11 CAD ใน 40 วัน
5.0 (22 รีวิว)
5.6
5.6
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I propose you to develop your application using ICTCore ( a twilio like API based telecommunication project, but open source and I can install it on your own server / premises without your termination services) Please share your complete requirements with us and fee free to ask questions Regards
$50 CAD ใน 20 วัน
4.5 (29 รีวิว)
6.0
6.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there, Can't think of any open source tool which would send free of cost SMSs. We've used Twilio API for this purpose but they certainly charge for it. Let us know. Thank you.
$5 CAD ใน 40 วัน
5.0 (1 รีวิว)
4.8
4.8
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
The experience our team have in VoIP and WebRTC is Developing and maintaining VoIP/Sip applications in .net/c++. Developed WEBRTC Media Gateway in C++. To Link PBX Vendors like Alcatel, Avaya, Cisco and Traditional SIP Platforms with New Web Media Technology. Call from PBX Based Hard Phone or SIP Soft Phone and receive on Web Browser. Also Vice Versa. Developed SIP proxy in C++. Proxy Supports: External (Trunk Network) Routing. B2bUA ( Back to Back User Agent) ,for Intelligent Routing and Call Drop scenarios. Voice Media Gateway to Record Calls. Stateless / Stateful Communication. IVR (Interactive Voice Response). Tried and Tested on Major Telephony Platforms Including AVAYA , Alcatel , CISCO. Full familiarity with Csta/Tapi/Sip protocols. Developed user friendly framework in C++, to support PnP architecture , helping in Rapid application development using C++/C# for quick VoIP integration. Worked on CSTA Phase 1 Protocol for Alcatel OmniPCX Office PBX. Implemented in C# .Net. Worked on CSTA Phase 2 Protocol for Alcatel OmniPCX Enterprise PBX. Implemented in C# .Net
$8 CAD ใน 40 วัน
4.7 (4 รีวิว)
4.4
4.4
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have developed many software using Asterisk PBX call center solution (inbound/outbound), sms scheduling, conference system, voicemail/recording system, autodialer and more
$8 CAD ใน 40 วัน
5.0 (9 รีวิว)
4.2
4.2
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
1. Leading IVR platform and call switching technology provider 2. Deployed 1000s of self service IVRs for call centers, Pharmacy chains (references available on request) 3. Customers include Fortune 500 company and Canada's largest carrier 4. Flagship product Oktopous, powers over 50+ million calls daily 6. Applications developed to date: (a) message notification and reminders (b) web call-backs (c) self service IVRs (d) Utility IVRs (e) conferencing and collaboration systems (f) dictation and transcription systems (g) call tracking metrics
$24 CAD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Our VoIP based IVR solution allows to cut complexities related to the technology infrastructure used by service provider by bypassing systems such as dedicated voice or data lines. This helps quicken pace of interaction with customer ad as such improve customer loyalty, implement service improvements that was not possible earlier.
$16 CAD ใน 160 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ CANADA
Woodbridge, Canada
5.0
1
ยืนยันวิธีการชำระเงินแล้ว
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ก.พ. 11, 2013

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง