Risk Management - CSR (outbound)

ปิด โพสต์แล้ว 6 ปีที่ผ่านมา ชำระเงินเมื่อจัดส่ง
ปิด

We are looking for experienced call center fraud representatives handling US inbound/outbound calls for credit card companies.

The candidate must have at least 2yrs experience in US Fraud/Risk Management at a call center handling US accounts regardless of work location.

Excellent Communication Skills in English

Must have your own VoIP system that is able to make US calls to both landline and mobile phones

Fast Internet Speed

Must pass US Compliance Laws eLearning exam

This project requires NDA

สัญญา กฎหมาย การบริหารจัดการโปรเจค การขาย การตลาดทางโทรศัพท์

หมายเลขโปรเจค: #16504073

เกี่ยวกับโปรเจกต์

8 ข้อเสนอ โปรเจกต์ระยะไกล ใช้งาน %project.latestActivity_relativeTime|แทนที่%

freelancer freelancer 8 คน กำลังเสนอราคาในงานนี้ โดยมีราคาเฉลี่ยอยู่ที่ ₱351/ชั่วโมง

himelbph

Hi, I am seeking this opportunity to assist you in your project. I can assure you “Quality” writing. Let us discuss more about the project.

₱244 PHP / ชั่วโมง
(2 รีวิว)
2.4
alekzndre

We are a Outsourcing company and we handle high risk collection account and we are located here in the Philippines, give me a buzz at out skype id: AdvantEdge Partners, hoping for your response

₱244 PHP / ชั่วโมง
(0 รีวิว)
0.0
cliede

We are Orange Bamboo Inc. We aim to solve your business/contact center challenges with a dynamic network of people. Reduce over-scheduling, solve seasonality problems, recruit and retain higher quality agents, and more เพิ่มเติม

₱244 PHP / ชั่วโมง
(0 รีวิว)
0.0
Harry8619

A proposal has not yet been provided

₱244 PHP / ชั่วโมง
(0 รีวิว)
0.0
ATripleM

I am the Owner/CEO of ATripleM Inc. We're always looking to expand our team and would love to take on any project.

₱477 PHP / ชั่วโมง
(0 รีวิว)
0.0