Cutsection Using shaders in OGRE

ปิด โพสต์แล้ว 6 ปีที่ผ่านมา ชำระเงินเมื่อจัดส่ง
ปิด ชำระเงินเมื่อจัดส่ง

Objective : Cut section using Shaders(HLSL and GLSL) in OGRE3D based simple Application

Requirement:

Existing sample application Is Ogre3D 1.8.1 based using QT 5.x or VC++MFC2010

It is needed to be enhanced with following features.

[login to view URL] Section with Cap and edge display using shaders

2. Existing Display modes in shaders. (Solid, Solid mesh,Wire frame,Hidden Line Removal, Transparent)

More details available in attached requirement doc.

Attachments:

QT based source Code.

MFC based Source code.

MFC based executable.

sample geometry model files.

การเขียนโปรแกรม C การเขียนโปรแกรม C++ CUDA OpenGL สถาปัตยกรรมซอฟต์แวร์

หมายเลขโปรเจค: #15972524

เกี่ยวกับโปรเจกต์

ข้อเสนอ 1 ใบ โปรเจกต์ระยะไกล ใช้งาน %project.latestActivity_relativeTime|แทนที่%

freelancer 1 คน กำลังเสนอราคาเฉลี่ยที่ $555 สำหรับงานนี้

erndsglts

i have 6 years experience in Qt,C++ on linux and windows.i have 6 years experience in Qt,C++ on linux and windows.i have 6 years experience in Qt,C++ on linux and windows.

$555 USD ใน 10 วัน
(53 รีวิว)
5.9