Find Jobs
Hire Freelancers

Email, Chat and Phone Support for Australian Business

$10-30 AUD

ปิดแล้ว
โพสต์ เกือบ 5 ปีที่ผ่านมา

$10-30 AUD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
We are looking for an experienced customer support agent. from Part time to Full time Position Pay is $2 aud / hour Can work on Weekends and Holidays and can work AEST time New freelancer is welcome to bid but must have a customer service experienced. To Apply Type CS at the beginning of your bid.
รหัสโปรเจกต์: 20046488

เกี่ยวกับโปรเจกต์

42 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
42 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $24 AUD สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
CS Thanks for the opportunity to bid on this task. My name is Kamran Shakeel, I read your project details & I will provide you my services for a customer support agent with complete satisfaction, let's talk for further discussion. Please give me a chance to work on your project I will provide you 100% guaranteed results. waiting for your response. Regards Kamran Shakeel
$20 AUD ใน 30 วัน
5.0 (4 รีวิว)
3.6
3.6
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
CS hi I do have my own call center with experienced calling agents those who can handle customers via phone and on chat support also we can give you quality work we are already doing this kind of project so we can provide you best work in very less price if you really interested we can discuss about this more in details.
$10 AUD ใน 1 วัน
4.5 (11 รีวิว)
3.7
3.7
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
CS Hello, I want to be a customer support agent. I am not experienced but I can be a perfect if I got little training session. I Can work on Weekends and Holidays and can work AEST time. I am ready to discuss about more.. Regards Shohel
$25 AUD ใน 1 วัน
5.0 (10 รีวิว)
3.2
3.2
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
CS Hi, I can help you with the task. I work with big companies likes AT&T, Verizon and Tracfone doing customer service. I do chat, social media, calls and other staffs. I can also work on weekends and holidays if needed.
$20 AUD ใน 1 วัน
5.0 (1 รีวิว)
2.9
2.9
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
CS Dear Sir / Mam, In relation to the job post, I Pratik Saraogi consider myself to be an ideal candidate for the position. I have been associated with BPO / Call Center industry for almost 9 years now where I have explored many verticals like Inbound & Outbound telemarketing ( B2C & B2B ), Customer Service & support, appointment setting, lead generation, VA jobs, debt collection & consolidation, merchant cash advance etc. I am absolutely fluent in English ( both written & spoken ) and completely proficient in computers. I am technically pretty sound and have worked with various CRM's like SugarCRM, Hubspot etc. to name a few. I have very good knowledge in MS WORD, EXCEL and POWERPOINT and a typing speed of approximately 40 to 45 words per minute. I am professional, punctual and dedicated towards my work. I am someone who is a fast learner and result oriented. I am ready to be interviewed in order to showcase my skills and qualities with an assurance that if hired I would always live up to the employer's expectation. I am ready to start as soon as possible with an availability of more than 40 hours a week. Looking forward to hear from you soon! Thanks and Regards, Pratik Saraogi
$11 AUD ใน 2 วัน
5.0 (2 รีวิว)
2.5
2.5
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
CS Hi there, I am available and ready to start this project Immediately. I can assure you I have a huge amount of skills, and expertise in this field and you can trust me to deliver you a good result on this project. Please try me once and I assure you superior quality results within the next stipulated time. Please message me so we can discuss more about the project. Please check my Portfolio https://freelancer.com/u/johnniechat Regards; John Chat David Thank You
$10 AUD ใน 1 วัน
5.0 (2 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have an experience Relevant Skills and Experience CS worked as an technical support associate for an mnc for domestic process as well as uk
$25 AUD ใน 6 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
CS Hello My name is Oumaima Eladdary I am new freelancer but I have worked in customer support I am hard worker, dedicated and quick learner
$10 AUD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
2.2
2.2
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Sir may be i am the person who are you looking for. I have customer service experience because i have a internship for 6 month in a reputed company. . I am committed to deliver you the assignment as a reasonable total and given time. Sincerely MD AL AMIN S.
$15 AUD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hii, CS I have 4 yrs experience as customer service representative, also I am well trained about customer service key roles and responsibilities. I have worked for Australian, US companies Looking forward with a positive response from you. Thank you
$30 AUD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
IT Support Relevant Skills and Experience Ad Exchange O365 Azure Helpdesk Server support sccm scvmm EMS intune
$25 AUD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am a customer support professional. I have experience in email and chat process with International clients.
$25 AUD ใน 5 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
CS I have almost four years experience working in a Business Process Outsourcing Companies with different Accounts as a Customer Service Representative. I am a very flexible individual that can adapt to different cultures, people and environment all at the same time. If you would give me a chance to work, I can start as soon as possible. I have no other commitment than yours.
$10 AUD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
CS Hi there! My Name is Jennifer Argueta. I have a passion for technology, admin tasks and organizing. My skills include 5 years of Customer Service, Email Management, Social Media Knowledge, and Data Entry. I started off working at fast food chains and retail. That is how I gained my customer service experience. Afterwards, I started working at a dental office and that is where I gained a lot of my knowledge such as appointment setting, follow up calls,new software, and email handling. After 2 years of working their, I moved on to an appraising company. My responsibilities included email handling, triage new claims, update auto/property insurance, handled incoming/outgoing calls and dispatched appraisers to appropriate areas. I am fluent in all computer languages and systems. I speak and write very good in English and Spanish. I work fast and can handle many different tasks at once.I have been told by several employers that I am a fast learner and responsible. I appreciate your time and look forward to hearing from you. Thank you Jennifer
$30 AUD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
CS - 5 YEARS OF CUSTOMER SERVICE.
$21 AUD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
CS I am an innovative and enthusiastic educator of English for 6 years. Has strong organizational skills, a thorough educational background, and the ability to work well in a given time. I worked as a Customer Service Representative for 2 years and well-trained to handle calls from customers inquiries and needs. I can work weekends even holidays.
$20 AUD ใน 7 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am Sudarshana working for a start up at present as a product trainer . I have total of 6.5 years of experience in customer support. Looking for a better opportunity .If given a chance will do my best .
$10 AUD ใน 3 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Have experience of customer support as well as data entry Relevant Skills and Experience C's skills along with tying skills
$25 AUD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
CS. I have 3 years of experience and I will be happy to work with you. I believe in giving best service.
$20 AUD ใน 2 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Subject Matter Expert in a BPO company in the Philippines handling Customer Service for 3years.
$25 AUD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ PHILIPPINES
Sydney, Philippines
5.0
35
ยืนยันวิธีการชำระเงินแล้ว
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ธ.ค. 14, 2017

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง