Find Jobs
Hire Freelancers

I need a virtual assistant- real estate/marketing

$30-250 USD

ปิดแล้ว
โพสต์ มากกว่า 6 ปีที่ผ่านมา

$30-250 USD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
Hi Im realtor. My name is Jaclyn. Im starting up a team. There is 7 of us right now. its going fast and im also the marker of the team. I need some help with task and stuff that could be done virtualy. like Creating a mailing list, emails, sending out letters, following up with clients, organizing emails,,creating content. making presentations, to do list...
รหัสโปรเจกต์: 15227323

เกี่ยวกับโปรเจกต์

41 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 6 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
41 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $143 USD สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I am CPA by qualification, having experience of more than 6 years in a reputed MNC as a Financial Analyst, having good knowledge in Accounting and well versed with various Accounting software. Relevant Skills and Experience Hi, I am CPA by qualification, having experience of more than 6 years in a reputed MNC as a Financial Analyst, having good knowledge in Accounting and well versed with various Accounting software. Proposed Milestones $111 USD - VA
$111 USD ใน 10 วัน
4.8 (10 รีวิว)
5.1
5.1
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Sir/Ma'am, I am a Web research, Data Entry & Web Scrapping expert. I checked and understood your requirements. Relevant Skills and Experience Virtual Assistant Proposed Milestones $200 USD - 1 If you have questions or doubts about anything, please feel free to ask me. Sincerely, Mir
$200 USD ใน 3 วัน
4.9 (16 รีวิว)
4.6
4.6
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
2 years experience working as a Virtual assistant. 4+ years working with Microsoft Excel and Word, filing invoices, schedules, inventory and employee information. Relevant Skills and Experience Microsoft Excel Microsoft Word Microsoft outlook Dynamics 365 Proposed Milestones $55 USD - Completion of the job. Is this an ongoing position?
$55 USD ใน 5 วัน
5.0 (1 รีวิว)
1.5
1.5
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
We have analyst your job details and as per that we would like to clear few things with you, kindly Personal Message us, so we can discuss. Relevant Skills and Experience We have analyst your job details and as per that we would like to clear few things with you, kindly Personal Message us, so we can discuss. Proposed Milestones $155 USD - we will discuss
$155 USD ใน 3 วัน
5.0 (1 รีวิว)
1.0
1.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Greetings! Can we have chat so we can able to discuss the things properly. Stay tuned, I'm still working on this proposal.
$30 USD ใน 1 วัน
5.0 (2 รีวิว)
0.4
0.4
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am workfully person. This the big opportunity to me to develop my skill. I have ability to work under pressure because I have patience as well as positive thinking. I capture the things easily. Relevant Skills and Experience freshers Proposed Milestones $111 USD - 10% per hour
$111 USD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I see your post you need Creating a mailing list, emails, sending out letters, following up with clients, organizing emails,,creating content, to do list.I have done several projects. Relevant Skills and Experience I have done several projects like this but new in freelancer. I have confident that I will do your work very well. Proposed Milestones $155 USD - I am willing to work with you. Can i Start now?
$155 USD ใน 6 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have a team of virtual assistants that will exceed your expectations and deliver excellemt work Relevant Skills and Experience 10 years experience Proposed Milestones $250 USD - f
$250 USD ใน 3 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Good day my future employer. My name is love and I am new in this industry. I am keen to learn new things and hoping for long term work in this industry. Thank you! Relevant Skills and Experience I am a fast learner and I can assure that I can execute the things that you needed with minimal supervision. Proposed Milestones $66 USD - organising emails, research anything that you need I will give my best to deliver the satisfaction. My future employee I am willing to negotiate the bid. I am new I hope you can give me a opportunity.
$66 USD ใน 3 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Whatever you need I have that skill please allow me to be a member of your team. Relevant Skills and Experience have all the relevant skills no problem in any skill Proposed Milestones $166 USD - 166
$166 USD ใน 3 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I hope I can help you with the job you need. If you want we can talk more clearly about where your team is going and other things about internal management. Habilidades y experiencia relevante Administrator Htos propuestos $100 USD - mensual
$100 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear, My name is Melissa and I am from Portugal. I am glad to have the opportunity to apply for your vacancy. I have experience as receptionist and Cabin crew, so I do have customer service skills. Relevant Skills and Experience Customer service Computer literate Receptionist experience Work under pressure.
$155 USD ใน 2 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I took keen interest in your project need for a freelancer as it fits what i do. I can deliver professionally written email correspondence on your behalf and PowerPoint presentations. Let's talk! Relevant Skills and Experience I Write SEOs, Articles & Blogs, Product Description, Reviews & Contests 10 Years’ experience in Journalism and the academics A degree in Mass Communication Certificate in Business Management Proposed Milestones $100 USD - email handling and other basic office correspondences Additional Services Offered $1 USD - editing & proofing Hi, How soon can we commence as i'm available ASAP!
$100 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
With extensive background as a GM and as a secretary, I can get quickly and correctly help you with your project, while maintaining a friendly and professional demeanor with clients. Thank you. Relevant Skills and Experience Microsoft Office, payroll, customer service, mailing updates and newsletters, copy typing, problem solving, general admin tasks
$105 USD ใน 3 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
A proposal has not yet been provided
$155 USD ใน 3 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
A proposal has not yet been provided
$122 USD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I handled Sales Leads, Project Management, CRM, Estimating, Website Maintenance, Acrobat Forms, Creating e Learning Modules & other private admin works for the Client. Relevant Skills and Experience I handled Sales Leads, Project Management, CRM, Estimating, Website Maintenance, Acrobat Forms, Creating e Learning Modules & other private admin works for the Client. Proposed Milestones $155 USD - Milestones will depend upon Project Timelines.
$155 USD ใน 3 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
The bid is for 20 hours of Virtual Assistance. 4 hours/day for 5 days a week Relevant Skills and Experience I have previously work with Real estate Agents and Appraisers in US and come with 10 years of Virtual Assistant experience in a premium REA firm. Proposed Milestones $61 USD - For the first 10 hours of work $50 USD - Next 10 hours Additional Services Offered $6 USD - Per hour cost of VA services, to know the services visit Vaaglobal Let me know if you are looking for Real time support or work while you are sleeping
$111 USD ใน 5 วัน
5.0 (1 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Stay tuned, I'm still working on this proposal.
$222 USD ใน 15 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am a very detailed and organized professional with experience in all the tasks listed in your project description. I am very efficient and have the tools to turnaround this project for you. Thanks! Relevant Skills and Experience I am proficient in all Microsoft Office products including outlook, word, excel, and powerpoint. I am comfortable and professional with both phone and email correspondence. Proposed Milestones $20 USD - Creating a mailing list $20 USD - Prepare and send correspondence (email and letters) $20 USD - Telephone correspondence to follow-up with clients $20 USD - Organize emails and client lists $25 USD - Prepare to-do list and assist with completing tasks $25 USD - Prepare presentation $25 USD - Create relevant content
$155 USD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
Patchouge, United States
0.0
0
ยืนยันวิธีการชำระเงินแล้ว
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ก.ย. 22, 2017

การยืนยันลูกค้า

งานอื่นๆ จากลูกค้ารายนี้

Design a Powerpoint template
$10-30 USD
ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง