ภาพปกโปรไฟล์
คุณกำลังติดตาม
มีข้อผิดพลาดติดตามผู้ใช้
ผู้ใช้รายนี้ไม่อนุญาตให้ติดตามได้
คุณได้ติดตามผู้ใช้รายนี้อยู่ก่อนแล้ว
แพ็กเกจสมาชิกของคุณให้สิทธิคุณติดตามได้ไม่เกิน0 คน เท่านั้น อัปเกรดแพ็กเกจสมาชิกได้ที่นี่
เลิกติดตาม สำเร็จแล้ว
มีข้อผิดพลาดในการเลิกติดตามผู้ใช้
คุณได้แนะนำ
มีข้อผิดพลาดในการแนะนำผู้ใช้
มีบางอย่างผิดพลาด โปรดรีเฟรชหน้าแล้วลองอีกครั้ง
ยืนยันอีเมลเรียบร้อยแล้ว
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
$1 USD / ชั่วโมง
ปักธงของ INDIA
greater noida, india
$1 USD / ชั่วโมง
ตอนนี้เป็นเวลา 12:26 หลังเที่ยง ที่นี่
เข้าร่วม กันยายน 22, 2009
0 คำแนะนำ

Mayank1981

@Mayank1981

0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
0%
0%
$1 USD / ชั่วโมง
ปักธงของ INDIA
greater noida, india
$1 USD / ชั่วโมง
N/A
ทำงานสำเร็จ
N/A
อยู่ในงบประมาณ
N/A
เสร็จตามกำหนด
N/A
อัตราการจ้างซ้ำ
Experience: *Currently working with Tech Mahindra for BT as a business manager for customers like Norton Rose, Debenhams, Cooperative group, Manpower, Iceland and many more. Role & Responsibilities: My job is to process the change request(Provide, amend & cease) for the organizations. Our customers send us the change requests(Provide, amend & cease) for services like PSTN,ADSL,MPLS, Config Changes( Firewall changes, VPN changes & config changes) & hardware(Cisco Products) requests. Our processing includes Validation, Processing(through Mail, Expedio OM, Expedio IM, IBUY, ECO, CSS,COSMOSS, CSHOMS & Diplomat, as well as resource booking. *Worked as Lead Technical Support Officer in Teleperformance for America Online Process. from Apr 2007 to Feb2009 Role & Responsibilities: Used to support U.S customers for dialup internet connection & AOL browser & AOL software related queries on calls. Used to provide L2 support to our customers as well as was working as mentor to the team of six people. Promoted as Quality Analyst in Teleperformance on October [login to view URL] role was to listen the calls of agents from our three centers gurgoan, Ogden & Sucat & finally to provide them feedback. Worked as Sr. Technical Support Officer in DELL, Role & Responsibilities: I use to support U.S. Home & Small business customers for issues related to PC hardware, Software & Internet queries. We support DELL desktops, Laptops & inkjet Printers. We assist our customer in hardware assembling, disassembling, troubleshooting internet queries & software issues (Win 98,98ME XP, Vista). We assist our customer on calls , via emails ,chat & through remote assistance . *Worked as Senior Technical Support, Level 2 Officer in Mobile Access Services, in Mphasis an EDS company for Bank Of America IT Helpdesk, Role & Responsibilities: Used to provide L2 IT support to the employees of Bank of America regarding their issues related to mobile access services. Mobile access services is the software based on vpn, which helps Bank of America employees to get remotely connect to Bank Of America Network. Used to provide support on calls, via emails and through remote assistance. Was a part of special MAS team which was responsible for all severity 1 tickets, was promoted to Incident Manager and Acting SME on floor Education : * Pursuing MBA in Finance & Operations from Symbiosis. *Pursuing CCNA *[login to view URL] (Electronics & Communication) from Greater Noida Institute of Technology affiliated to UP Technical University, Lucknow. Professional Training: * Have Done training in telecom Networks for three months form Royal Telenet Pvt Ltd, * Going through CCNA training. IT skills OS DOS, WIN 9X/2000/XP/VISTA Packages MS-OFFICE (Basic) HARDWARE. ASSEMBLING, DEASSEMBLING, TROUBLE SHOOTING. Strength : ü Quick Learning Ability, ü Ability to manage Stress & people effectively, ü Commitment toward duty. ü Good team player & Effective communicator. Personal Details : Date of birth 29 March 1981.. Father’s name Shri. Ajit Kumar Trivedi Marital status Unmarried. Language Proficiency English, Hindi Mobile No. [login to view URL] Hobbies love to gain information about new technologies.

ติดต่อ Mayank1981 เกี่ยวกับงานของคุณ

เข้าสู่ระบบเพื่อหารือเกี่ยวกับรายละเอียดผ่านการแชท

รีวิว

บันทึกการเปลี่ยนแปลงแล้ว
ไม่มีบทวิจารณ์ที่นี่!

ติดต่อ Mayank1981 เกี่ยวกับงานของคุณ

เข้าสู่ระบบเพื่อหารือเกี่ยวกับรายละเอียดผ่านการแชท

การยืนยันตัวตน

Freelancer ชั้นแนวหน้า
ยืนยันตัวตนแล้ว
ยืนยันช่องทางชำระเงินแล้ว
โทรศัพท์ได้รับการยืนยันแล้ว
ยืนยันอีเมลแล้ว
เชื่อมต่อ Facebook แล้ว

ทักษะเด่น

ค้นหาผลงานที่คล้ายกัน

ผู้ใช้ก่อนหน้านี้ ผู้ใช้ถัดไป
ส่งคำเชิญเรียบร้อยแล้ว
ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง