ภาพปกโปรไฟล์
คุณกำลังติดตาม
มีข้อผิดพลาดติดตามผู้ใช้
ผู้ใช้รายนี้ไม่อนุญาตให้ติดตามได้
คุณได้ติดตามผู้ใช้รายนี้อยู่ก่อนแล้ว
แพ็กเกจสมาชิกของคุณให้สิทธิคุณติดตามได้ไม่เกิน0 คน เท่านั้น อัปเกรดแพ็กเกจสมาชิกได้ที่นี่
เลิกติดตาม สำเร็จแล้ว
มีข้อผิดพลาดในการเลิกติดตามผู้ใช้
คุณได้แนะนำ
มีข้อผิดพลาดในการแนะนำผู้ใช้
มีบางอย่างผิดพลาด โปรดรีเฟรชหน้าแล้วลองอีกครั้ง
ยืนยันอีเมลเรียบร้อยแล้ว
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
$7 USD / ชั่วโมง
ปักธงของ MALAYSIA
$7 USD / ชั่วโมง
ตอนนี้เป็นเวลา 10:03 หลังเที่ยง ที่นี่
เข้าร่วม มกราคม 2, 2021
0 คำแนะนำ

Muhammad Nasrullah Bin A.

@nasrullahraof

0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
0%
0%
$7 USD / ชั่วโมง
ปักธงของ MALAYSIA
$7 USD / ชั่วโมง
N/A
ทำงานสำเร็จ
N/A
อยู่ในงบประมาณ
N/A
เสร็จตามกำหนด
N/A
อัตราการจ้างซ้ำ

Technical Support and Remote IT Expert

Hi, I'm Muhammad Nasrullah. I'm a Technical Support Specialist with 2 years of career experience in help desk environments. Highly adept in systems analysis, diagnostics and troubleshooting and conflict resolution. Exhibits excellent organizational and problem-solving skills. My services are : Windows 7, 8, 10 Installation and Support Windows 10 Installation, Up-gradation & other Support Fix Windows 10 problems Fix Windows 7, 8 problems Computer/Laptop Repair Technical Support Windows Backup & Restore Virus and Malware Removal Speed up PC (Optimization) Low Disk Space & Startup errors Windows Error Message Drivers Installation Internet Browser Issues Google Chrome, Firefox extension support PC specification : Processor : i5 9400f Ram : 16gb Graphic card : GTX 1050 I will help you in fixing any kind of Computer, Laptop, Windows and other related problems quickly. Best regards, Nasrullah

ติดต่อ Muhammad Nasrullah Bin A. เกี่ยวกับงานของคุณ

เข้าสู่ระบบเพื่อหารือเกี่ยวกับรายละเอียดผ่านการแชท

รีวิว

บันทึกการเปลี่ยนแปลงแล้ว
ไม่มีบทวิจารณ์ที่นี่!

ประสบการณ์

Incident Control Agent

Diebold Nixdorf
พ.ย. 2018 - พ.ย. 2019 (1 ปี)
1. Ticket Handling Monitor tickets to ensure the fulfillment of contracted SLA agreements, proactively updating customers about potential issues, answering requests on ticket status. 2. Solution Provision Manage resolution of ticket specific service delivery issues, through root cause analysis of missed SLAs. 3. Process Tasks Manage escalation of open tickets from the customer or internal delivery units with the support of involved delivery units if necessary.

L1 Technical Support

Tech Mahindra
ก.ย. 2017 - ต.ค. 2018 (1 ปี, 1 เดือน)
1. Provide 1st level support, basic troubleshooting to end-users. 2. Utilize the ticketing tools (ITSM) to log incidents and escalate to 2nd level support team when necessary. 3. Responds to user technical problems/issues related to system/hardware via email/phone/ITSM. 4. Monitors and tracks issues to ensure accurate resolution. 5. Follow up and keep all people concerned with the progress of incidents/cases. 6. To ensure IT support escalation procedure is in place.

การศึกษา

Computer Science

Universiti Teknologi MARA Malaysia 2014 - 2018
(4 ปี)

คุณสมบัติ

ITIL v3 Foundation

AXELOS
2018
ITIL stands for Information Technology Infrastructure Library. It is a set of best practices for delivering IT services—it standardizes the selection, planning, delivery, and support of IT services to maximize efficiency and maintain predictable levels of service.

ติดต่อ Muhammad Nasrullah Bin A. เกี่ยวกับงานของคุณ

เข้าสู่ระบบเพื่อหารือเกี่ยวกับรายละเอียดผ่านการแชท

การยืนยันตัวตน

Freelancer ชั้นแนวหน้า
ยืนยันตัวตนแล้ว
ยืนยันช่องทางชำระเงินแล้ว
โทรศัพท์ได้รับการยืนยันแล้ว
ยืนยันอีเมลแล้ว
เชื่อมต่อ Facebook แล้ว

ทักษะเด่น

ค้นหา freelancer ที่คล้ายกัน:

ค้นหาผลงานที่คล้ายกัน

ผู้ใช้ก่อนหน้านี้ ผู้ใช้ถัดไป
ส่งคำเชิญเรียบร้อยแล้ว
ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง