Find Jobs
Hire Freelancers

Call Center/Customer Service

$25-50 USD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ ประมาณ 6 ปีที่ผ่านมา

$25-50 USD / hour

THE DUTIES ARE: * Keep records of materials filed or removed, using log-books or computers. * Add new material to file records, and create new records as necessary. * Perform general office duties such as typing, operating office machines, and sorting mail. * Track materials removed from files in order to ensure that borrowed files are returned. * Sort or classify information according to guidelines such as content, purpose, user criteria, or chronological, alphabetical, or numerical order. *Managing the day-to-day operations of the office. *Organizing and maintaining files and records. *Planning and scheduling meetings and appointments. *Hourly payment: $35/hour *Benefits include: 401k, health and dental, paid vacation and 2 weeks sick leave *You will be enrolled for Benefits after 4weeks. These are the requirements for the Job... • Are you a U.S. Citizen, Canadian Citizen Green -Card Holder • Must be fluent in English • Must have a clear criminal charges • Dependable, self-motivation and patient. • Strong communication and interpersonal skills. • Flexible willing to take in a variety of tasks. • Must be at least 30 wpm average(WPM means Your typing ability words per minute) • Must be 18+ average.....
รหัสโปรเจกต์: 16759937

เกี่ยวกับโปรเจกต์

20 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 6 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
20 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $37 USD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I can type without any mistake and precisely. I am the best candidate for doing your work if you can trust anyone on freelancer then it's me.
$25 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Chance to proof better
$41 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
4 years of expertise in customer service industry Relevant Skills and Experience Product identification, reporting, customer handling
$41 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello,hoping me here to be partner with your business...thank you
$41 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello! I have experience working in a technical support call center setting. Here is my work experience: Ring, Scottsdale, AZ July 2017 – Present Technical Support Agent Exceeded call expectations, including average call handle time, agent ease, first call resolution, and replacement rate Fully resolved troubleshooting, billing, and product inquiries from our neighbors via inbound phone call and email Worked from home, demonstrating the ability to perform well independently and without need of direct supervision Received calls from customers needing help troubleshooting IoT devices such as video doorbells, security cameras, and Wi-Fi extenders Walked customers through wiring devices to a low voltage transformer and troubleshot faulty and malfunctioning transformers Identified router settings, software, mobile phone, and operating system issues customers had that affected our devices Suggested product improvements to the internal development team A Better Connection, Gilbert, AZ October 2016 – July 2017 Answering Service Agent Answered 150 – 200 calls daily, for many different businesses. Emergency commercial accounts Took messages from callers needing assistance with emergency maintenance issues for on call technicians Emergency medical accounts Recorded patient symptoms, previous diagnosis, birth dates, and other sensitive medical information
$38 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
For last 25 years I was working as a Project Material Specialist in Saudi Aramco (Saudi American Oil Company) in Saudi Arabia. My job responsibilities were as follows: 1. Order project materials thru Saudi Aramco SAP System. 2. Keep track of the material deliveries from in-kingdom and out of kingdom. 3. Maintain materials record and generate materials status report including cost report in Excel format to be submitted to the Project management on a weekly basis. 4. Conduct weekly Materials Procurement meeting with the project contractors. 5. Filing the material documents such as drawings, catalogs, instructions and maintenance manuals, and invoices of the materials delivered. 6. Besides I can type 40 wpm. 7. My English communication skills are fine.
$31 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
A proposal has not yet been provided
$38 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
A proposal has not yet been provided
$41 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I would like to learn some more different things in this project.
$41 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have 9 years of call center experience, I worked for Convergys El Salvador, started as a Customer Service Representative and then was promoted to different positions, like reporting analyst, team leader and operations manager, guiding the leaders to achieve desire goals by deploying necessary actions plans and making selling strategies to increment revenue.
$38 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I'm a green card holder, currenly living in USA. I have a total of 3 years experience in customer service.
$27 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I'm a call center senior agent
$41 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I can do this work properly..
$33 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
BPO background Relevant Skills and Experience BPO background
$41 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I'm interested in working on your project. I hope i will give my best .So ,kindly accept my proposal and request you to hire me for this project Relevant Skills and Experience Typing, Excel ,Data Entry
$41 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ เม.ย. 23, 2018

การยืนยันลูกค้า

งานอื่นๆ จากลูกค้ารายนี้

Accounting & Finance
$25-50 USD / hour
ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง