Find Jobs
Hire Freelancers

VA Part-time

₹750-1250 INR / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ มากกว่า 2 ปีที่ผ่านมา

₹750-1250 INR / hour

Looking for Part-Time Admin Assistant I am looking for a VA to handle my general administrative tasks. You will be expected to perform a wide variety of both personal and professional duties. Here are some tasks that you can expect to do almost daily. You will get more work depending on how well you do. 1. CRM Management 2. Managing LinkedIn Accounts 3. Input data into Excel/Google Sheet 4. Answer email inquiries VA experience is good but not required.
รหัสโปรเจกต์: 31597745

เกี่ยวกับโปรเจกต์

31 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 2 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
31 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย ₹1,010 INR/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Maintains database by entering new and updated customer and account information, Establishes entry priorities, processes customer and account source documents by reviewing data for deficiencies, Maintaining data in Excel Etc.
₹750 INR ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have high speed in data entry and in typing also. I have lots of computer skills and i also know python programming language
₹1,000 INR ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I can give my best performance, i will complete the work with perfect and clear, i will complete the work within given time
₹1,500 INR ใน 45 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am have experience and i am done lot of jobs. Like this and it must be done by easy process and i think it is very is work to me
₹1,000 INR ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Myself Gurunadha rao Nerella, I am ready to work with your project. I will do my level best. I am having Finance and accounts knowledge. Please contact
₹1,000 INR ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there, Greetings! We have a Professional team of Virtual Assistants having specialization in Email handling , CRM, Email Marketing , Lead Generation, Meeting Scheduling, Calendar Management, Managing Invoice , File Management, Social Media Management and other Miscellaneous tasks . Yes we fulfill your requirement and we assure you that we will complete your job within a given time frame with 100% accuracy. We believe in dedication and commitment that comes with honesty .  If you  are looking for reliability and commitment then you are in the right place . Looking forward to discussing this in detail. Warm Regards Mohit
₹800 INR ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Profesional en Administración Comercial con más de 8 años de experiencia en consumo masivo, mercadeo estratégico, manejo de gestión comercial, servicio al cliente, análisis de bases de datos, estadística de ventas, manejo de fuerza de ventas, desarrollo y ejecución en planes de marketing, estrategias de CRM, branding, organización y desarrollo de eventos, seguimiento a tele mercadeos, manejo de presupuestos, indicadores comerciales e incentivos de ventas. Así mismo, cuento con total capacidad para gestionar de manera efectiva las funciones administrativas, con habilidad para liderar, dirigir y coordinar equipos de trabajo. Siempre con disposición de trabajar en equipo, aprender, actualizarme, innovar, crear y estar muy comprometida en el logro de objetivos de la compañía.
₹1,250 INR ใน 15 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
A bid proposal is a document that companies use to outline the products or services, pricing and time frame they can offer clients for completing a specific project. Bid proposals are primarily used to showcase a company's qualifications and provide details for pricing so that the prospective client can decide if they are the right fit for the job.
₹900 INR ใน 4 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am very hard working . I am better than other.i can complete work faster than other . And if you trust on me I naver disappoint you.
₹750 INR ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there, I will summarize all the lectures and provide you with clear, concise notes. I have 5 years of experience. I have worked on several similar projects compiling presentation slides and lecture notes into a single set of notes, and can deliver quality notes to tight deadlines. I can generally compile up to 10-12 pages of lecture notes per day. I'm interested to hear more about the project and about the subject matter of the lectures. If you award me the project I'd be very happy to discuss this further and get started for you as soon as possible. Thanks! Ajay
₹1,000 INR ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have an experience for 6 years in data entry filed. I am a subject matter expert comes senior quality assurance .I will do any kind of data entry tasks, ms word and office, web research , data scraping, lead generation etc.i will give error free data with 100% accuracy on time . Thank you
₹1,000 INR ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am an SAP SD (Sales and Distribution) Consultant with 4+ years of experience in both projects and Support. I am graduated with BSc(Hons) in Information Technology and Management and an MBA in Management of Technology. I provide the best service for my customers. And I always do my best and work full-time to satisfy my clients. I value trust the most. I do have experience in MS Office too. Please award me the Part time Project, so we can discuss more on it.
₹1,000 INR ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I always given my all client best sir you trust me I've worked very honestly and very briefly I always all client success given.
₹760 INR ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I am CERTIFIED SCRUM MASTER and CERTIFIED AGILE COACH IN JIRA. I have Masters in Project Management and Bachelors in Software Engineering. I have both managerial and technical knowledge. I have been working as Product Owner, Technical Project Manager and Scrum Master for last 5 years. I have expertise in refining the backlog, prioritizing the backlog, conducting g sprints, facilitating Daily Scrum calls, creating Dashboards in JIRA or ASANA, Documenting work on Confluence and for Communication I have experience in SLACK. Lets catchup to discuss further
₹1,000 INR ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I started my career as an admin assistant. I have handled all the processes that you have mentioned, and as the requirement is part-time, I can adequately handle it with my current role as a content writer. If you are interested, please reach out to me through the platform for further discussions. Thanks & Regards, Surya
₹833 INR ใน 32 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello sir I am interested to job can you please send me project details I am really excited to work with you sir
₹1,000 INR ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello , i have worked under financial planner and having experience of sending emails finding details which required and etc. Also theres no ongoing working so can give 100 to you. Waiting for your response. Thanks
₹900 INR ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I am Rajnish from India Ready for do this project at 900/- hrs. Having good knowledge and experience of working on Google spreadsheet and linkedin. My experience will definitely not let you down. Looking forward to hear from you. Thank you
₹1,100 INR ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I have read your project details regarding the part-time VA, and I am confident that I can handle your request as I have over 5 years of experience in CRM from my last job as a Project Manger in a branding and design agency. Please award me the project so that we can discuss it more. Thanks!
₹750 INR ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I work in personnel administration at present, I am interested in the proposal, I would like to have more information about it. 10 years ago I have dedicated myself to the integral management of human resources. I have a degree in human resources.
₹1,200 INR ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ INDIA
Gurgaon, India
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ พ.ค. 11, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง