Find Jobs
Hire Freelancers

Remote Office Assistant needed

$15-25 USD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ ประมาณ 5 ปีที่ผ่านมา

$15-25 USD / hour

You will be answering messages of our customers and log information for the company. We are a big company and have many customers who needs the best quality of expertize. *You are very good at handling messages every day. *Friendly and you can communicate with our team leaders. *Very good to interact with customers and be nice! *Very good to english! *Have a fast WPM! We can offer you a good remote inviorement and great teamleaders who will help you with everything you need New freelancers are welcome to apply for this job Experience as virtual assistant would be a plus! Thank you, we are looking forward to hearing from you!
รหัสโปรเจกต์: 19282895

เกี่ยวกับโปรเจกต์

45 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
45 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $19 USD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
PMP certified IT project manager, MBA in marketing, business consultant, market researcher,writer in the field of business plans, presentations, SEO, social media, Adwords project management, presentations, marketing and branding, HR, operations, real estate, contracts, finance, legal, health, hiring teams, training. Experience 12 years. willing to offer free trial and looking for a long term work association.
$22 USD ใน 40 วัน
4.9 (87 รีวิว)
7.4
7.4
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
After sorting more than 100 customer cases offline and online with a 95% completion rate, I apply for this remote office assistant job. I am willing to work for 21 USD per hour. My skills in data entry into excel, customer support, general office, and virtual assistance drew my attention to this opportunity. I have handled customers in several incidences, and my repeat rate is at 80%, and due to the understanding of the vital customer needs depending on the business, I always have a high net promoters score. For three years, I worked in AIESEC managing customers online and also without having to see them physically that was enriching, powerful and resulted in a high repeat rate for our services then. I look forward to joining the team, rendering my service as an assistant and contributing to the company goals and objectives. I anxiously hope to learn from the proficient team and share my experiences. Thanks as I gladly await your esteemed response. Sincerely,
$21 USD ใน 40 วัน
4.6 (3 รีวิว)
3.4
3.4
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, My name is Marjan, I am a Rockstar Livechat Customer Happiness Officer, tech savvy with IQ 140 on deviation 15. Working experience 1 year with Net Control 2, 3 years with Slaask team from which 2 as a CSR Manager. Eager to learn more about the job, I think I will fit best if you need a really dedicated and reliable livechat agent, my average first response time in all those 4 years is between 5-15 seconds, my Time Zone is CET which means I will be comfortable with the US working hours, unlike the bidders from Asian countries. Looking forward to hearing from you. Best regards, Marjan
$16 USD ใน 40 วัน
5.0 (1 รีวิว)
2.8
2.8
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi I am good at data entry and I have some experience in VA. I am self disciplined, punctual and detail oriented. Looking forward to working with you. Best, Mehmet
$15 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi,dear. I've just checked all requirements of your project 'Remote Office Assistant needed'. I'm a senior software developer and I'm able to fulfill your project requirements ,you may be interested in me. Please come in contact so that we can discuss more for further details... Skills: Customer Support, Data Entry, Excel, General Office, Virtual Assistant
$22 USD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi! Hope you are doing great. I have come to know that you needed support in your project. I would like to have the opportunity to discuss about the project with you. I believe communication Is the key to any successful project and I would like to start things off on the right foot but suggesting we schedule a call or message to discuss the project further. This will enable us to make sure we communicate well and that both parties are completely comfortable with the scope of the project. Please let me know a time that works best for you and I will make sure I make myself available. Thank you for your time and consideration With Regards, Satyajit Chandra Das
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Sir can do this. I have lots of experiance. Hope you will get the job.I am very sincere.I will give my 100%.
$16 USD ใน 28 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Had experience of 2years with this Relevant Skills and Experience Had very grip in this work
$22 USD ใน 8 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
II should be hired as I know that customers are key to a business and the easiest way to market is through feedbacks from happy customers . This I can achieve with my 5 year experience in a bank. Relevant Skills and Experience Data Entry, Excellent writing and communication skills, Self Discipline, Time Management, Customer Service Skill
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I can work from home at night. I can handle and communicate with the customer friendly and I can convince them. I have a postive attitude. I always talk softly with the customer. I am very supportive and have a good leadership quality. I have good team work quality.
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Employer, I would like to work on this project & gain new experience, I have relevant skills as required like very good English & grammer, typing fast, attention to details & dealing good with other people to ensure the customers satisfaction. I'm looking forward to hearing from you soon. Thanks,
$16 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Need to get a chance to do my best work for you ...
$15 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have a passion for customer service. I love typing and I type very quickly. This would be a perfect job for me and I am the perfect candidate for you.
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Honorable Sir I am providing remote services since 2011. I really want to be the part of a big company have large scale of customers. I am very good in management of daily messages, communication with team and interaction with customers Kindly provide me a chance to demonstrate my skill set. Waiting for great response Best Regards Muhammad
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Because I meet all the conditions that you advertised. I'm excellent in writing, English and communication skills
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
hi Team, I have 8years experience into secondary research. I also have some experience into virtual assistant and email handling, message handling. I am very much interested for this role and ready to work immediately. I am quick learner and can handle queries in easy way. looking forward for your valuable reply.
$15 USD ใน 45 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Greetings! I am a newbie with this platform but I believe my skills would be ideal for your project. I have 10 years combined experience in technical support and customer service(voice, chat and e-mail) in BPO industries. I can complete this job within the required time period. I can work full time and eager get going. I am available for an interview at your convenience and looking forward to hearing from you. Kind regards, Edeto Adobas
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Sir I have reviewed your offered job and I would like to apply for "Remote Office Assistant" I have more than 18 years as a CEO personal assistant, in addition to more than 3 years as a virtual assistant, Data entry and professional translator. Excellent command in English and Arabic. Excellent utilization of MS Office especially Word, Excel, and powerpoint. Perfect Accounting and financial Background. You are very good at handling messages every day. - I'm Friendly and I can communicate with team leaders. - I'm Very good to interact with customers and be nice! - I'm Very good at English! I have a fast WPM about 45-50 WPM. Hope to hear from you soon Regards Zahraa
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I have worked in an office setting for over 20 years. I can basically do all tasks from data analysis, data entry, training manual authoring, phone calls, and sales.
$24 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi , I am Cassie from Malaysia. With 3 years customer services experiences . No problem for me to communicate with customer .
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
New York, United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ เม.ย. 18, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง