Find Jobs
Hire Freelancers

Call Center Represenative

$15-25 USD / hour

ถูกยกเลิก
โพสต์ เกือบ 7 ปีที่ผ่านมา

$15-25 USD / hour

We are seeking an experienced Customer Service Representative in Cincinnati, OH. Who is comfortable working in a call center environment. Responsibilities Include: Handling inbound and outbound calls Assisting customers, understanding their concerns, and providing issue resolution Scheduling appointments Researching accounts Requirements Call center experience preferred Problem solving skills Strong communication, organizational, and analytical skills Ability to handle a metrics driven environment
รหัสโปรเจกต์: 14087873

เกี่ยวกับโปรเจกต์

7 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 7 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
7 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $17 USD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am Kashif Naseem also known as Kash. I am self motivated Telemarketer having an experience in telemarketing Industry from last 10 years. I am working for the offshore companies since 2007 and worked on different B2B projects like Appointment Setting, Lead Generation, Customer Support, Outbound Sales, e.t.c. I am very enthusiastic and having great positive attitude to deal with any situation and challenges that arises. I have natural ability to handle difficult customers queries and able to assist.
$22 USD ใน 40 วัน
5.0 (6 รีวิว)
5.5
5.5
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I believe i have the experience and skills to complete the project on time with utmost importance and due diligence.
$16 USD ใน 40 วัน
4.9 (8 รีวิว)
5.1
5.1
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I believe that my more than 7 years of experience in the outsourcing industry as well as from an international IT company like SUN Microsystems would be of enormous benefit to your organization. I have played a major role in promoting the growth and success of my current firm, Your Virtual World. My current tasks include meeting with international clients to discuss the company’s products and services, closing deals and contracts for various outsourcing services, maintaining good relationship with existing clients, plus other operational functions. In addition, my experience with YVW has provided me with the extensive experience in communicating information between clients and technical/non-technical personnel. I am an effective organizer and planner. My outgoing and friendly nature allows me to interact well with staff members at all levels and with clients. I also possess technical, negotiation, and vendor management skills.
$17 USD ใน 40 วัน
5.0 (1 รีวิว)
2.4
2.4
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Dear Sir/Madam, I m a very motivated freelancer willing to do any job you provide relevant to my skills. I m currently doing my computer science undergraduate degree.I m able to work 6 hours a day. I have skills in most computer related work including ms office, graphic designing, data entry, virtual assistant, email handling, call making, internet research and project management, so I m more than happy to help you. Give me a chance to be a part in making this project a success. I will do my best to help you in what you hired me for. No of hours I can work : 30+ hours a week ***I have prior experience as a virtual assistant handling calls. Thanks, Dulanga
$15 USD ใน 30 วัน
5.0 (2 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have over 14 years of Customer Service work experience in the BPO industry. Started from an order taking account, to technical support, Customer Service and/or Helpdesk. My last employer was with Thomson Reuters. Handling both Customer service and Technical support. My primary task is to answer incomming calls, identify issue by asking probing questions, reach out to proper support groups to resolve issue or escalate when necessary. Aside from incoming phone calls, we also reach out to clients and internal group via chat and email
$18 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have extensive experience for this job from years of working in the call center industry. I have handled health insurance, credit card, collections, airline and travel accounts primarily for the North American market. I am highly trainable, fast-learner, keen on details. I would be glad to hear from you to discuss the scope of the job.
$18 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ พ.ค. 20, 2017

การยืนยันลูกค้า

งานอื่นๆ จากลูกค้ารายนี้

Help with customer support
$15-25 USD / hour
ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง