Find Jobs
Hire Freelancers

Front Office Personnel

$750-1500 USD

ปิดแล้ว
โพสต์ ประมาณ 5 ปีที่ผ่านมา

$750-1500 USD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
We are seeking a positive individual who is responsible, patient and has strong customer service and phone skills. Qualified candidate must have good computer skills as well as strong listening, speaking and written communication skills. Ability to multi task extremely important. Potential for growth for qualified candidate. Hours can be flexible, full time or part time. Skills that would be a plus to any candidate but not necessary include
รหัสโปรเจกต์: 18734037

เกี่ยวกับโปรเจกต์

14 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
14 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $1,047 USD สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi I have demonstrated my ability to handle a variety of tasks effectively and deliver on deadlines. I am analytical, organized, motivated and detail oriented. My Professional skill set includes: Customer relationship management, Virtual assistant, Web search, Sales & marketing, lead generation, business development, procurement, Complete vendor management, Complete office administration & assistant to director, various report generation weekly or monthly, travel arrangement & management, Data Entry, Ms-Excel, Word, PowerPoint, Database management, Email handling, Live chat support, customer support through phone/chat options. Personal Skills: Problem Solving, Self- motivated, People management, Convincing, Multitasker & innovative, Analytical & creative, administration, Resourceful, Investigation, Leadership skills, Well organized, Independent decision maker, Strong interpersonal, Team Handling. I am actively searching for a home based full-time opportunity where I can use my skills for meeting the company goals and also enhance my capabilities
$777 USD ใน 20 วัน
4.4 (1 รีวิว)
0.6
0.6
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there, I have checked the details. I have rich experience with Customer Support, Data Processing, Database Administration, Virtual Assistant. Please initiate the chat so we can discuss this job in detail.
$1,250 USD ใน 11 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi,dear! I am quite interested in your project - 'Front Office Personnel'. :) I am a skillful software developer who has rich experience in this field. If you contact me, you and I will be happy. Thank you in advance. Skills: Customer Support, Data Processing, Database Administration, Virtual Assistant
$1,250 USD ใน 7 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
give me any project I give my best Relevant Skills and Experience well to do worker
$1,250 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there! I schooled and worked in the US and Canada and have all the skills required for the position. If you desire quality work and outstanding customer service, hire me! Relevant Skills and Experience Database management, data analysis, interpersonal skills, business writing
$777 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there! My name is Viktoria turingan. I understand you are looking for someone who has a phone skills and has background with customer service. I’d be happy to help you with that. I’ve worked in customer service for almost 10 years, handled different type of accounts. I am very familiar with this kind of work. I am very oriented person, efficient, very good in multi tasking and I can work under pressure too so you can rely on me. I am looking forward to be part of this team. Thank you so much. Sincerely, Viktoria
$750 USD ใน 7 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I have over 10 years of experience in sales, marketing & customer support at the global markets. Fluent in English and Spanish. Flexible and organised. Easygoing, communicative and creative. Always interested in new challenges. I will be happy to support your business. Kind regards.
$1,111 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am a dedicated, hard working positive individual with high level of responsibility and integrity, I am patient with strong customer service and telephone skills. My computer skills are 9 on a scale of 1-10 coupled with this is strong listening, speaking and written communication skills. My ability to multi task is something I pride myself with. Should I be afforded an opportunity to do this job I will charge a negotiable $1000.
$1,250 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Extremely efficient at communication. Strong empathy and ability to build rapport with cleints. Strong orginazional skills and ability to manage new or existing task. Easily coachable.
$1,250 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am extremely dedicated and willing to put forth the work that is needed for us to make sure everyone is successful in what they do.
$833 USD ใน 5 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
$1,227 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have strong customer service skills developed in my workplace as a manager in the leading food chain in the Philippines. Relevant Skills and Experience Customer Service, email handling, customer complaints, phone handling
$1,250 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi Greetings, take this opportunity to apply for this particular job that I'm much interested in and familiar with, manage to see that you need someone that can help you out with several customer service tasks, can assure you that can count on me to make this entire project a success by making sure all customer needs are well catered for in an orderly and efficient manner. I'm a patient, hardworking, honest and kind customer service representative with the ability to communicate with customers via phone or any other form of social media platform, this how will handle this kind of job if awarded an opportunity, will make sure customers understand the kind of products as well as advise them on a particular product they intend to buy,will patiently listen to their queries and find possible solution, call them and have conversation in a professional tone, my main mission will be to enable them to feel appreciated and feel that they are part of the company and also do regular follow up to avoid dissatisfactions. Though don't have quite knowledge about the company will be happy to know more concerning rules and regulations so that can be able to perform duties efficiently if given a chance, always available for negotiations and discussions, able to perform beyond expectation, waiting to hear from your side, ready to begin the project as soon as possible, thanks for your time. Regards Milton Onduto
$888 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
Miami, United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ก.พ. 15, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง