Find Jobs
Hire Freelancers

Virtual Assistant

$15-25 USD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ มากกว่า 6 ปีที่ผ่านมา

$15-25 USD / hour

I require a personal assistant, someone that is fluent in English and has strong organizational skills. Typically speaking the job will entail the following duties: Coordinate daily calendars of senior managers Plan appointments and events Act as the point of contact between executives and employees/clients Create regular reports Make travel arrangements Manage phone calls and emails Respond promptly to managers’ queries Facilitate internal communication (e.g. distribute information and schedule presentations) Virtual Assistant Duties and Responsibilities Answer and direct phone calls Organize correspondence and answers emails Research materials and sources for presentations Prepare and organize databases and reports Manage social media accounts and replies Handle confidential employer and client information Take notes or transcribe meetings Arranges travel itineraries, books flights, car rentals, and hotel rooms Schedules meeting spaces and conference rooms Arrange payments for vendors, travel, and sales expenses Create purchase orders, track and manage payments Present excellent customer-service skills with customers and clients Schedule meetings and arrange employer’s calendar Deliver messages and mail on behalf of employer Manage filing systems, update records, and organize documentation Prepare and create PowerPoint presentations and materials as needed Virtual Assistant Requirements and Qualifications High School diploma or equivalent; Associate’s or bachelor’s degree preferred Two (2) years’ previous experience handling assistant or administrative responsibilities, or experience in customer service or related field preferred Proficient computer skills, including Microsoft Office Suite (Word, PowerPoint, and Excel); scheduling appointments/updating calendars Experience with Google Docs, cloud services, and other technology tools Knowledgeable in technology to communicate via computer, smartphone, or text Highly organized multitasker who works well with fast-paced directions and instructions Demonstrates excellent time management Able to organize and manage large amounts of files, tasks, schedules, and information Self-directed and able to work without supervision Excellent verbal and written communication skills Strong customer-service and presentation skills Able to work nights, weekends, extended hours, and holidays as needed
รหัสโปรเจกต์: 16118192

เกี่ยวกับโปรเจกต์

13 ข้อเสนอ
ใช้งานอยู่ 6 ปีที่ผ่านมา
ที่ตั้ง: Dubai, United Arab Emirates

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
13 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $23 USD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I have the right experience for this job. You may view my LinkedIn profile (Metsahit Tsegay Negash) for more details. I look forward to hearing from you.
$23 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Lets talk, no point writing it down here. See my LinkedIn profile for more. I am a digital project manager with enough experience to handle this.
$27 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
An experienced supply chain professional having expertise in handling all aspects of supply chain from inception of customer orders and internal demand, through final product distribution, with overall responsibility of procurement, logistics, inventory management and operations.
$25 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I come from Learning & Development back groups, and certificated in communication skills as well certificated in IELTS with over all score 7.5. apple to create content & design presentations very good with excel sheets and very well trained for MSO package.
$26 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I'm a hard worker and a bachelor degree senior. I don't have enough experience in this field, but I have the skills needed for it and experienced the mentioned technologies & software. I am based in Dubai. We can discuss more. Thanks & Regards, Moon T.
$24 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I will sure you as a personal virtual assistant Relevant Skills and Experience I have good communication skills & i have a 30 accuracy typing speed
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
A proposal has not yet been provided
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, My name is Anna, 26 y.o. I'm a hardworking person and I would like to become a part of your team. Love being helpful. Relevant Skills and Experience I have experience in working as a personal assistant for the exhibitions, also worked as an accountant in Dubai. I work as a hostess and promoter nowadays.
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Good day, I am currently employed as Head of Administration and still would love to look for additional assistance opportunity.  Sound knowledge of DIFC / DFSA/ DMCC regulatory and legal framework  Compliance experience: KYC, due diligence, AML policies, training implementation, compliance audit assist  9 years senior administrative support and VIP clients contact within UAE  Senior experience as a private assitant for C level management and Board of Director members.  Successful track record, full range of admin skills, HR, insurance, certified PRO, Relationship management  Arranging senior level meetings and daily calendar  Monitor UAE Authorities changes in Law and regulations  Coordinating and arranging principals of company, corporate identity, manuals and regulations  Knowledge and successful practice of DIFC / DMCC requirements for start up business and its operations  Proven engineering thinking  Dynamic, flexible personality with excellent diplomatic negotiation & organizational skills Warm regards, Nadine Coval
$26 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am in dubai and i have some related job profile as office assistant. So that I can help up to what I can do for.
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
Dubai, United States
5.0
40
ยืนยันวิธีการชำระเงินแล้ว
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ต.ค. 16, 2011

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง