Find Jobs
Hire Freelancers

24/7 EXECUTIVE Assistant to EVENT PLANNER! Taking Interviews in the NEXT 24 HOURS!

$2-8 USD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ เกือบ 7 ปีที่ผ่านมา

$2-8 USD / hour

Busy Executive is in need of another Virtual Assistant to assist in several processes in a busy event planning business! Task will include: appointment bookings, customer service processes, phone handling and troubleshooting, and light social media or design work if applicable! Must have good phone voice to answer VOIP phone via Grasshopper! Must be available to take calls local EST time regular business hours. Must know how to use google docs, sheets, FORMS. Must have good writing skills for interaction with customers. BONUS: Mention if you have experience with photoshop (or graphic design skills), crm management, or video editing capabilities. Mention also if you have access to iPhone apps or android apps. Please apply with a voice interview sound bite so we can hear your phone voice.
รหัสโปรเจกต์: 14839364

เกี่ยวกับโปรเจกต์

6 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 7 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
6 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $7 USD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I graduated from Boston University USA. I have lot of experience working as virtual assistant doing customer service. I have decent English and communication skills. I have latest computer with 2-3 hours battery backup in case of power failure. Then a generator for back up is also available. As for my connectivity, have 2 internet broadband connections, the best there are in the market. Thus, I can remain connected with you, for full 8 hours of the day on email and Skype, without interruptions. My personal qualities are: - Detail Oriented, as handled many sensitive contracts in past. - Trustworthy and honest team player - Very Fast Learner. Thank you Best Regards
$8 USD ใน 40 วัน
4.9 (55 รีวิว)
5.2
5.2
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
After reviewing job details I believe I'm the best fit for this position. I am offering Phone support Order taking After hours answering Live chat service Email support Virtual Assistance Data entry Data search Email marketing Bookkeeping I am offering all these services in best price and great quality service. Feel free to get back to us for further discussion. Thanks Kyle Stone
$5 USD ใน 40 วัน
5.0 (2 รีวิว)
1.7
1.7

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
Falls Church, United States
0.0
0
ยืนยันวิธีการชำระเงินแล้ว
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ก.ค. 22, 2017

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง