Find Jobs
Hire Freelancers

Help me understand requirements for Support Chat Tool Developement

$30-250 USD

ปิดแล้ว
โพสต์ มากกว่า 5 ปีที่ผ่านมา

$30-250 USD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
You must know zendesk chat, zopim, olark, livechat, [login to view URL] etc. I am planning to build service similar to those companies and for that I require experienced people who can guide me with all things related to that. For example, Let's say ABC Chat tool is what I want to build and want to provide solution to a group of people. Now I need to understand, What kind of server usage happens when 10,000 user simultaneously chat with support companies. What kind of server / coding platform / security / database system etc I will need to handle this. F.E I have 1000 website owners who want to experiment with my service (offering them support solution via livechat on their server). I want to keep data of their chat history for specific number of days (f.e 90 days) and I also would like them to provide a streamlined easy to operate chat system where they can just help their visitors without a moment of delay. If you've used any chat support system in the past, you'll understand what I am talking about. This is not a development project, But more of a hobby project. Help me understand everything related to this. Please bid only if you understand what I seek. I am less interested in people who just post with plethora of non-required details without even reading employer's project detail. To be assured that you've read my project description, You can explain what canned response mean and what kind of help a support team executive can get from it. Thank you. Awaiting for great responses :)
รหัสโปรเจกต์: 17728929

เกี่ยวกับโปรเจกต์

3 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 6 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
3 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $216 USD สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, A canned response is when a chat system responds automatically with useful information based on keywords and the advantage for a support team executive as it saves their attention for those questions that are more nuanced and can't be answered with a quick response. I'm an experienced web developer who has worked with numerous chat software installations before and an understanding of how these work to scale. I'd be happy to guide you through the various options available and what they require, and install the one that's right for you. You can find examples of my work at codebyrobin.com. I'd be happy to discuss the project in more detail over chat. I look forward to working with you. Robin
$250 USD ใน 14 วัน
5.0 (2 รีวิว)
4.1
4.1

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ INDIA
Surat, India
5.0
9
ยืนยันวิธีการชำระเงินแล้ว
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ก.ค. 5, 2011

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง