Find Jobs
Hire Freelancers

Customer Service

$15-25 USD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ ประมาณ 5 ปีที่ผ่านมา

$15-25 USD / hour

Resolve customer complaints via phone, email, mail or social media. Use telephones to reach out to customers and verify account information. Greet customers warmly and ascertain problem or reason for calling. Cancel or upgrade accounts. Assist with placement of orders, refunds, or exchanges.
รหัสโปรเจกต์: 18759004

เกี่ยวกับโปรเจกต์

26 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
26 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $18 USD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi There, I am Muz with 10 years of professional experience. I own this small agency with more than +10 professionals and we are providing data entry and management services too many companies across the globe. We can provide you with individual or agency level VA services which will meet your budget, requirements and satisfaction. Let me know when you are around to discuss the scope of your project. Kind Regards, Muz Google Search Partner Google Blue Belt Certified
$15 USD ใน 10 วัน
4.3 (3 รีวิว)
3.4
3.4
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello I would like to apply for this work position I have experience on customer service , especially on the customer complaints , I use to work on a company
$22 USD ใน 40 วัน
5.0 (1 รีวิว)
0.5
0.5
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am a good Team worker, i can be a great asset to help the company walk forward and i consider myself as the perfect one who can work on this project
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
My previous work was manager of customer service in pharmacy chain and i was very good at it
$22 USD ใน 10 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I am experienced with resolve customer complaints via phone, email, mail or social media and use telephones to reach out to customers and verify account information. Greet customers warmly and ascertain problem or reason for calling. Cancel or upgrade accounts. Assist with placement of orders, refunds, or exchanges. I am waiting for your reply. Thanks
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I love interacting with people! I'm very experienced in conflict resolutions with a calm demeanor. my primary job is working as a professional soccer referee, so working with people dealing with various personalities, and calmly resolving any issues that may come up. I would love to help you with this job!
$18 USD ใน 18 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Proposing a HC of 5, working hours 8am-5pm CST. All agents are tenured CSRs, with full knowledge of FCR,building rapport building, CPNI and all other requirement for an excellent CSR. Relevant Skills and Experience Strengths are, team building and leadership, BPO call center management,product management, process improvement, excellent oral and wriiten communication skills, target management, CS, sales.
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have a good relevant experience with customer services moreover we need to make a conversation to know about me more! Thank you.
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
My experience in this field. The commitment with my work and the urge to work on multiple projects to learn more makes me an ideal candidate for this project.
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I do have the skills you are looking for since I have been in the BPO industry for almost 10 years. Mostly on technical support. What we do are: asks for customers info, open up or create an account, update customers information such as addresses, product, passwords, etc., and educating them about their product/subscriptions and informing them about updates. I also have a team if you'll need. Thank you.
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
My experience with customer relations and other sales functions are my weapon to perform this task better and could be a help to your company along the way. Aside from that, we Filipinos are the most resilient individuals because we encountered almost 30 storms every year but we still stand up and say we can do this. We have the power to move and go on with life and make everything works out despite of challenges. This is what customer service should possess.
$15 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am enthusiastic, reliable, hardworking Individual who has over 5 years of experience giving professional, efficient, high-quality to various Call center companies. I've been a fraud Analyst at First Data Corporation for 2 years and a standout Team Leader for Telephone Consumer protection Act North America Fraud Early Warning for Almost a year now. I am skilled in communicating clients over the phone and email. I have experienced being customer support for eBay North America Sellers and I have helped a lot of eBay North American Sellers solve their concerns about selling. Endorsed as the Team Leader for eBay North America Sell Escalations at Convergys for 1 and a Half Year. In my environmental action committee, I helped to mediate between two people in conflict and come to a solution we were all happy with. I am Flexible, organized, Calm under Pressure and give High-Quality Calls to Clients
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I'm interested to be part of your team. I believe I'm a perfect fit in your need for a customer service specialist. Prior to taking an online job. I worked for almost 8 years as technical and customer service specialist for US-based telecom company and US base TV service provider. I handle answer al customer query about their service and account status. If can easily adapt to any system you are using to reach your customer. I'm looking forward to hearing from you.
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi. I can start immediately. Having over 4 years of customer service experience, I am confident I can take and make calls for you, answer emails and messages. Looking forward to working with you.
$15 USD ใน 20 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I will work for 2 Hours for $4 • Understanding the rules of tendering • Understanding the RFT, deciding timelines and responsibilities • Selling your tender and pricing to win • Timely management of tender activities • Review of drafts and effecting improvement • Methodologies and executive summaries • Quality control and procedures With 24*7 working hours My Services List: Translation services: All international and national language · Online/Offline Data Entry · Copy/Paste Work to MS Excel or Word · Business Cards details in excel · PDF Conversion to Excel/word · Scanned Pages to Excel/Word · Data Mining · E-commerce Data Entry (Products Uploading in WordPress) · Manually Typing Work to Excel or Word Document. · Mail Merge · Online Research · social media data collection · Telegram data collection · E- commerce product work
$16 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Quick learner
$16 USD ใน 50 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have almost 6 year working experience in BPO / Call Center (email and chat support - multi-tasking). Champion in customer service. Inbound and Outbound Support. Financial account. Health Insurance account. Operation Integrity Management System Administrator. Can guarantee success in any project awarded to me.
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
hello, I am working in BPO from last 2 years. I was in the sales process, I am very good in customer handling and dealing with them. I can make them satisfied.
$15 USD ใน 12 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there! I understand you're looking for a qualified candidate for Customer Support. We do have an existing team of Inbound agents that you can share with other clients if your call volume is low. We do have different monthly plan subscriptions that you can choose from for as low as $400 per month for 24/7 Customer Support depending on your call volume. We offer phone support, chat and email support. Let me know your thoughts and I will be happy to answer your queries. Happy Outbounding! All the best, Rheena Ricarte SKYPE : nahlz_713 Phone : 1 877 808 1784 Customer Service Specialist
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I have 18 years of experience in the customer service industry, including extensive over the phone contract. I am known as not only being a friendly and outgoing face of the company, but also as being able to find creative solutions to customer issues that leaves all parties satisfied. I love working to make customers happy. I am available for full time or part time. I look forward to hearing from you. Thank you.
$22 USD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ก.พ. 18, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง