Find Jobs
Hire Freelancers

Freight Broker agent -- 5

$2-8 CAD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ เกือบ 5 ปีที่ผ่านมา

$2-8 CAD / hour

This position reports to the Freight Brokers industry Main challenges : Offer personalized and efficient service Take charge of clients by identifying and anticipating their needs and steering them toward phone communications and text messages. Propose pricing and book shipment across Canada and Usa. Inform carriers about our new loads and negotiate the price. Perform operational activities Answer phone calls and client requests Complete the scheduled training activities in order to acquire the knowledge required for the position Learn and comply with established policies, standards and procédures The candidate needs to be able to identify all risks inherent to the Personal and Commercial shipping sector's activities Sales and customer service experience Knowledge of trucking industry, an asset Flexibility to work schedules, an asset Flexibility to cover several branches, an asset Bilingualism (spoken and written) - English and French, an asset. We strive to be an inclusive organization where all employees are valued.
รหัสโปรเจกต์: 20088687

เกี่ยวกับโปรเจกต์

4 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
4 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $6 CAD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello! I would like to be considered for the position of your Virtual Assistant. I have over 2 years of Customer Support and Project Management experience. As a Project Manager, most of the work I did encapsulated some of the skills you mentioned, in particular, finding the right people for the job and monitoring the progress of projects. My written and spoken English is well above average. The Customer Support experience I have has greatly helped with my client interactions which I feel could be useful in this role. I'm available if you want to reach out to me for an interview.
$8 CAD ใน 40 วัน
5.0 (4 รีวิว)
5.2
5.2
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello am Elizabeth, and I will be available to you 6 days a week and 10 hours a day or more to perform the following administrative task ranging from telemarketing, sales, customer support and any other administrative duties that will be required me. I'm very fluent in reading, writing and speaking English. I have experience using software like Microsoft Office Suite, G Suite, Trello, FlowChat and various social media platforms like Skype, Instagram, WhatsApp, Facebook, etc. I'm a quick learner and I will be committed to learning any new software and going through any training imperative for the smooth running of your company activities. I'm a very hardworking, responsible, reliable and trustworthy individual who makes providing an employer with the best service he/she desires my number one priority. When placed in charge of responsibility, I pay strict attention to detail and instructions, adopt time management and stay very organized, which enables me to multitask easily and adapt to changes quickly. I'm available to start immediately if hired and also available to discuss further on the job. Please do not hesitate to contact me if my proposal meets your requirements. Thank you for reviewing my application.
$7 CAD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I believe that my more than 8 years of experience in the outsourcing industry doing project management and customer support as well as from an international IT company like SUN Microsystems would be of enormous benefit to your organization. I have played a major role in promoting the growth and success of my current firm, Your Virtual World. My current tasks include meeting with international clients to discuss the company’s products and services, closing deals and contracts for various outsourcing services, maintaining good relationship with existing clients, plus other operational functions. In addition, my experience with YVW has provided me with the extensive experience in communicating information between clients and technical/non-technical personnel. I am an effective organizer and planner. My outgoing and friendly nature allows me to interact well with staff members at all levels and with clients. I also possess technical, negotiation, and vendor management skills.
$5 CAD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ CANADA
Quebec, Canada
4.9
48
ยืนยันวิธีการชำระเงินแล้ว
เป็นสมาชิกตั้งแต่ มี.ค. 14, 2017

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง