Find Jobs
Hire Freelancers

Cold caller needed to set appointments [commission-based]

$30-250 USD

ปิดแล้ว
โพสต์ มากกว่า 4 ปีที่ผ่านมา

$30-250 USD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
I'm looking for an appointment setter to call local business owners in the US and set Zoom video meetings. I run a digital marketing agency that mainly focuses on running Facebook ads for clients. I'm looking for someone who I can build a long-term business relationship with. You will be calling these businesses, getting in touch with the decision makers and setting up Zoom appointments. Script and leads will be provided. Requirements: ✅ You MUST have experience cold calling businesses in the US. ✅ You MUST speak English fluently and have an American accent. ✅ You MUST be able to work during US business hours (CST). You will be paid a commission of $120 for each business closed resulting from appointments you generate. If you're interested, please send me a short voice recording telling me a little bit about yourself and your background.
รหัสโปรเจกต์: 21765080

เกี่ยวกับโปรเจกต์

6 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 4 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
6 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $118 USD สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Greetings, Hope you're doing wonderful. My name is Sanjana & I have been a Senior Communication, Soft Skills, Voice & Accent Training Manager for 12 years. Have optimum experience and visibility, working with some highly reputed organisations conducting daily interactions with clients based out of the US, UK and Europe. Presently, I do Narrative, Voice based jobs from Home. My Goal is to help Your Organisation/Business grow exponentially with my expertise and skill set. ThankYou.
$133 USD ใน 5 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello I believe i could be the right person for you to handel this project ,i have a BPO experience of 3 years and a startup aswell , my BPO experience includes 2Years in B2B And one year in customer service,And my startup is also of B2B. Quality and on time delivery would be my first priority towards this project , I can start this project from tomorrow aswell , Thanks for your time in reading this , waiting for your reply .CHEERS!
$30 USD ใน 21 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Virtual Assistant, Customer Service Representative, Recruiter/Sourcer and Telemarketer. Through the years I learned the techniques of effectively managing a team (as Team Leader) and teams (as Accounts Coordinator), ran the daily operations of a program/campaign and generate reports on spreadsheets. In the real estate industry, I have with worked with various real estate professionals (agents and investors alike). About Me. I am also specialist on mca lead generating , appointment set up and live transfer . I have a dedicated team working and generating 20 lead per day I have 6 years of telemarketing experience . I had worked on various telemarketing project based USA , UK , AUS , CANADA , MALAYSIA , UAE . I have 15 telemarketing agents working with me as a team . we can handle any type of big project that you want us to work on . Project we had work on previously Merchant cash advance closer Life insurance appointments website developing appointments health insurance appointments accident claim Solar Water replicating and more many other companies virtual call attender and costumer support and sales administrative please contact me asap for better result with our team on Telemarketing sales .
$140 USD ใน 7 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have total of 3 years experience working on a BPO Company where I get to handle Fraud and Customer Service Departments on a financial account in the Philippines. I used to work as a Head Office Data Analyst for 1 year in Dubai United Arab Emirates. Aside from being the Head Office Data Analyst, I also worked as a Personal Assistant and Also managed the Company’s e-commerce department where I get to handle Customer Support, and Coordination with special clients and suppliers. I would be glad to have an interview with your company if necessary, and I can also provide my updated CV for further information. I am looking forward to hear from you soon. Thank you.
$30 USD ใน 1 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ UNITED STATES
Chicago, United States
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ ก.ย. 1, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง