Find Jobs
Hire Freelancers

Virtual Receptionist from US ONLY

$15-25 AUD / hour

ปิดแล้ว
โพสต์ เกือบ 3 ปีที่ผ่านมา

$15-25 AUD / hour

I need a customer service representative from the US ONLY
รหัสโปรเจกต์: 30998053

เกี่ยวกับโปรเจกต์

7 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 3 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
7 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $18 AUD/ชั่วโมง สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, Please review my profile as I have relevant skills and experience in Customer Support/Service. I have completed similar projects before for Inbound and Outbound Calling, email handling, and Live chat via Zendesk, asana, etc. https://www.freelancer.pk/projects/customer-support/Project-for-First-Step/reviews https://www.freelancer.pk/projects/customer-service/Customer-Service-Representative-URGENT/reviews Kindly message me to discuss further Thank you Faiza Bilal
$15 AUD ใน 40 วัน
5.0 (62 รีวิว)
5.8
5.8
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi I would love to assist you as After Reading the Complete Project Description Carefully, I found myself as the best match for your requirements. I have more than 15 years of experience in various fields/domains listed below Customer Calling, Administrative Support, Delivery Scheduling, Live Chat (Zendesk and Asana), Email Handling & Virtual Assistance, Accounts, Payroll Processing, Invoicing, Medical Billing & Medical Transcription, Excel, Word, PowerPoint PDF, Dynamics Navision, QuickBooks, Inventory Management, Inventory and Warehousing, Business Intelligence, Advance Data Analytics. I will deliver your work within the given time and in a pro budget and qualitative manner. Please review my profile and initiate the chat to discuss the project further. Thanks and Regards Usman Tariq Rathore
$15 AUD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello. Your long searchin is over! I am an experience customer service specialist for more than 5 years on an eccommerce business I mainly handling customer concern. I can both handle phone calls, do emails, even content moderator. Also another 2 years of experience as an Customer service to a short term long term rental property. I can do the job without any problem. I am competent, productive and fast learner that you will need on your company. I know youre looking for US only but believe me I can do the job. Just message me and we can talk to make this work.
$15 AUD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Good Day! I'm Myles Dela Cruz Office Staff in MGO LENDING INVESTORS INC. For 1 Year, Short briefing for my job is to handle all clients records thru gmail and hands on all clients accepted will under go on my approval using gmail as response. I also use Social Media to maximize advertising. I am most capable on this job because I can handle multitasking and hands on task can work thru under pressure and ready to learn at your disposal. I can work as long as possible and atleast 9 hrs per day for 5 days a week. hoping I can hear from you as soon as possible. Thank you! Myles Dela Cruz
$20 AUD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I possess 2 years of experience as a virtual assistant and enjoy the variety of work the job brings each day,As a freelance virtual assistant I currently provide a number of services for my clients including document preparation maintaining files and record keeping. My knowledge of a wide variety of computer programs allows me to easily take on nearly any task I am assigned. I am a quick study and welcome challenges as well. As a detail oriented and organized professional I take pride in completing assignments on time and with accuracy. I can type 100 words per minute and possess excellent communication skills both written and verbal. I am a self-starter and have a complete in-home office set up. So I’m ready to begin work as your virtual assistant as soon as possible
$20 AUD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Good Afternoon, We are interested in working on this project. We are a BPO contact centre based her in the UK. With trained agents ready to take and make calls / live chats. As well as professional PA's ready to work! When would be convenient for us to have a chat? Many thanks, Keiran @Busi-Box
$20 AUD ใน 40 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ AUSTRALIA
sydney, Australia
5.0
25
ยืนยันวิธีการชำระเงินแล้ว
เป็นสมาชิกตั้งแต่ มิ.ย. 25, 2017

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง