Find Jobs
Hire Freelancers

assistant /part time secretary - открыт для заявок

$30-250 USD

ถูกยกเลิก
โพสต์ ประมาณ 10 ปีที่ผ่านมา

$30-250 USD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
I need on daily basis three hours checking emails, sending, sourcing suppliers with my help .Iam in kuwait so contacts between us shall be email or whats up mostly .also filing of different subjects together in the email folders , and following up with clients for award of our projects .I will teach you as we go along but I prefer also if you are capapble of making quotations by excel sheet ..I need monthly basis quot from you thanks
รหัสโปรเจกต์: 5883289

เกี่ยวกับโปรเจกต์

8 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 10 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
8 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $405 USD สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi there, I am a native English speaker and I have excellent Excel and communication skills. I will provide you with great service. Regards, Alex
$631 USD ใน 30 วัน
3.6 (3 รีวิว)
3.3
3.3
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, I am very much interested to move ahead with this project. With a strong experience of 3+ years working with Virtual Assistant,I have managed to build a broad skill set in this kind of position. Here are my skills - Phone support - Phone customer assistance - Email sales - Email support - Ecommerce order processing - Handling unique situations - Problem solving - CRM use - Improving processes to make more efficient - Updating/Editing standard operating procedures - Gmail - Wordpress - Time management Almost all work i have done in my past assignments. Handled live chat / phone support for client / prospect conversation related to orders. CRM / Email newsletter to inform clients Order processing from direct sites or via paypal or moneybookers. Calling clients/vendors for stock management Order auditing/processing, making sales calls & calls to market vendors for getting stock updated I certainly believe that I am competent enough to meet challenging task and I have the necessary skills and abilities for this job. Looking forward for your thoughts & I can start today. Thanks Joy
$200 USD ใน 30 วัน
4.5 (1 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
A proposal has not yet been provided
$250 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Good day I am currently looking for a part time job like this. I am capable of giving you three hours a day at $500 per month or $125 weekly. I accept payment via paypal only. I have data capturing and writing experience. You are welcome to view my resume on my profile. Best Regards Catherine
$555 USD ใน 31 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I am a native English speaker from the UK. I have achieved US English - Level 3 in the top 5%. I have also achieved the 'Straight As' badge. I have been working as a personal assistant in London for ten years for the same doctor. I look forward to hearing from you.
$655 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Efficient , good knowledge of filing and costumer communication. Hard working and practical with English as a mother tongue
$277 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Working as Assistant for American companies during almost 20 years I acquired excellent organizational skills; as a freelancer, tight deadlines help me manage the ability to work under pressure. I’m dynamic, with a strong team spirit, and with a proven record of working with individuals at all levels through highly developed interpersonal and communication skills.
$555 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello, This is Wendy, from Hong Kong. My major is Business Studies, I have been working in business field for more than 10 years. Experienced in different research and translation projects, familiar with MS Office. I am ready to work for 3 hours per day, and open for any adjustment. Salary expected : USD500 per month Look forward to hearing from you. Kind regards, Wendy
$500 USD ใน 30 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hello! Let me tell you a little about myself. I am honest, hard worker and a fast learner. - University level education (referenceses via e-mail) - high IQ (over 130 level) - research oriented personality - highly organized - fluent English, speaking and writing - excellent communication skills on phone and e-mail - great knowledge of vast arrea of computer software (Office,Excell,3D moddeling,Photoshop and others) My location is Vienna, Austria (timezone UTC+1) Best regards, Igor Kovacic
$250 USD ใน 5 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ KUWAIT
Nottingham, Kuwait
5.0
2
ยืนยันวิธีการชำระเงินแล้ว
เป็นสมาชิกตั้งแต่ เม.ย. 10, 2014

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง