Find Jobs
Hire Freelancers

I need someone to build a IO game for me

$30-250 USD

ปิดแล้ว
โพสต์ ประมาณ 5 ปีที่ผ่านมา

$30-250 USD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
I should have elaborated more on the terms MOBA and fighting game. MOBA (League of Legends, DOTA, Awesomenauts) meets Fighting Game (Street Fighter, Mortal Kombat, Smash Brothers) Game set up: It's a local 1vs1 game. Before start of a match both players choose from a range of characters. Each character has different abilities and units at it's disposal also a unique base. The set of Units could be Melee,Ranged, Healer and a special unit (like a flyer or tunneler). After the players chose their Hero the second can elect the stage. Stages are presented as a grid which includes a random option. A match is has a set of 3 rounds and the player with the most wins gets the match win. How do you win a round? You destroy the enemies base or after the timer (3-5 mins per round) is up the player whos base took less damage wins. As you can see on the sketch The player bases are placed at the end of a map. Units spawn from it and walk lanes down to the opposite side. They attack only other minions or the enemy base. Minion can not be attack directly by heros but suffer from area damage (like throwing heroes around) The player can not Influence which units spawn (ok, maybe there are some special moves that spawn units?) Minions spawn at a set interval or certain events. The player controls the hero directly like you would expect from a fighting game. You can walk, dash/sprint, jump and use a different attacks. Complexity is much lower than in normal fighting games to avoid overwhelming the player. As he needs to keep attention to the surrounding units. Hero combat should avoid too much air dashing and concentrate und pins, lockdowns and area control. There should be a possibility for every hero to push, pull or guard minions. A Hero can absorb a certian amount of damage and then is killed and will be respawned at the base after a few seconds. The respawn will ignite a blowback to enemy heroes (but not to minions). Heros as well as Minions deal damage to bases, but minion do a lot more. They have to reach the opponents base entrance to deal it. Problems with the Ddesign While I think this game could be very interessting I already see some problems. The balancing of damage dealt by heroes to minions. Hard for beginners to make use of lockdowns and area control (if it is too easy lockdown could become too powerfull) It is important to avoid stalemates Information processing in the UI - HP for every hero, unit timer, match timer, base hp, special meter (if needed), minion hp thats all a lot of information that needs to be shown clearl
รหัสโปรเจกต์: 19164703

เกี่ยวกับโปรเจกต์

2 ข้อเสนอ
โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 5 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
2 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $152 USD สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I just read about your project. I think we can work out something together on this and discuss the complete scope of the project since your brief is a bit vague as well. Also, I am an experienced designer and illustrator working from last 7 years and an individual trusted and verified freelancer. btw, I am Jai. Ping on chat to discuss more. Cheers, Jai
$149 USD ใน 2 วัน
4.8 (69 รีวิว)
5.5
5.5

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ KOREA, REPUBLIC OF
Daejeon, Korea, Republic of
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ เม.ย. 5, 2019

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง