Find Jobs
Hire Freelancers

103435 Stworzenie engine\'u 2d (OpenGL OpenAL Box2d enet)

min zł10 PLN

ปิดแล้ว
โพสต์ ประมาณ 12 ปีที่ผ่านมา

min zł10 PLN

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
Witam, Czy znalazłby się ktoś z umiejętnościami stworzenia enginu do gry 2d przy użyciu OpenGL, OpenAL, Box2d, PhysFS z obsługą sieci (np. enet) i client side prediction. Engine musiałby obsługiwać pisanie logiki np. w Lua, W ostateczności logika może być pisana w C lub C++, jednakże musi być oddzielona od samego enginu. Engine ma działać pod Windows oraz Linux. Chodzi o coś w tym stylu: [login to view URL] (wages of war) Obsługa shaderów do oświetlenia mile widziana. Wymagania: - obsługa window\'a i linux\'a (wersje 32 i 64 bitowe) - grafika obsługiwana przez OpenGL - dźwięk przestrzenny przez OpenAL - fizyka 2d z Box2d (+ client-side prediction) - obsługa systemu plików po przez bibliotekę PhysFS - system bytów (entities) - przezroczysta obsługa sieci - przesyłanie zmian w obiektach gry z serwera do klientów po UDP (np, za pomocą enet) - dedykowany serwer gry - wbudowany serwer gry w klienta - mapy złożone z kafelków (tiles) i obiektów, czytanie formatu TMX ([login to view URL]), możliwość tworzenia własnych loaderów map, - konfiguracja enginu na podobnej zasadzie jak w enginie Quake (można użyć JIMTCL [login to view URL]) - obsługa czcionek TTF, - renderowanie animacji 2d (ramki w jednym obrazku) z możliwością podania prędkości animacji, kierunku (animacja od początku do końca i od końca do początku) oraz z opcją zapętlenia animacji lub powtarzanie ostatniej ramki - ładowanie zasobów gry w oddzielnym wątku - logika gry odseparowana od enginu - logika menu gry odseparowana od enginu - możliwość rysowania bytów po stronie klienta z poziomu logiki - konfigurowalny system cząsteczek - API do kontroli kamery (skalowanie i przesuwanie ekranu) Opcjonalne wymagania: - shadery i dynamiczne oświetlenie (normal, glow, gloss map) - logika gry i menu pisana w skryptach (np. Lua) Proszę o orientacyjną wycenę wykonania takiego enginu lub przystosowania istniejącego. Jeżeli ktoś posiada już podobny engine, spełniający większość powyższych wymagań, w grę wchodzi również wykupienie licencji, wtedy będę prosił o pełną dokumentację takiego enginu (i najlepiej jakieś demo).
รหัสโปรเจกต์: 5675417

เกี่ยวกับโปรเจกต์

โปรเจกต์ระยะไกล
ใช้งานอยู่ 12 ปีที่ผ่านมา

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ POLAND
Poland
0.0
0
เป็นสมาชิกตั้งแต่ มี.ค. 19, 2014

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง