Find Jobs
Hire Freelancers

Deadline Oct 13: Invite and coordinate 7 online meeting INDONESIAN participants(Urban safety)

$250-420 USD

ที่ทำเสร็จแล้ว
โพสต์ มากกว่า 2 ปีที่ผ่านมา

$250-420 USD

ชำระเงินเมื่อส่งงาน
Deadline: 15:00 Oct 13, 2021. 7 INDONESIAN participants. Interested in the following products. (Pick 3 at least) 1. Early Earthquake Warning System (EEWS) 2. Air Purifier 3. Water-proofing Material 4. Auto Stove Regulator 6. Fire Extinguisher Vase Details: [login to view URL] ***************Qualification see below Task description: 1. Invite and coordinate online 1-on-1 meeting participants(Indonesian only) 2. WE ONLY NEED YOU PARTICIPATE THE MEETING, and NO NEED TO BUY OR DO REAL FUTURE COOPERATION. 3. The online meeting topic is business matching with Taiwanese companies. Each participant needs to join 3 online meetings with 3 different Taiwanese companies. We will arrange the meeting for your participants. 4. Language in the online meeting: Bahasa Indonesia/English(We have interpreters for participants) 5. Here is the online meeting guideline in Bahasa Indonesia. See here: [login to view URL] 6. Taiwanese company profiles: [login to view URL] Your tasks: 1. Find the qualified participants.(Must get approval by us.). We will check the participants’ age, company, website, and job title. *If the company doesn't have the website, please show us how this company is active. 2. Make sure your participants COMPLETE the 3 online meetings. The total duration is around 3 hours. We will use Google Meet. 3. Get payment(We will sent the milestone.): a. The participants complete the 3 meetings. b. You collect the participants’ business cards, and complete the participants’ information sheets. (Name, job tile, age, company and it brief introduction in English) c. Sign the MOU (Bilingual: Bahasa Indonesia/English) MOU highlights: The participants MAY consider putting Taiwanese products or services information to its database. Here is the MOU Template: [login to view URL] Online Meeting Time Table (GMT+& Indochina Time) Oct 14 09:30 - 15:30 Meeting 30 mins + buffer time 15 mins 1. 9:30-10:30 30+15min 2. 10:30-11:30 30+15min Break 3. 12:30-13:30 30+15min 4. 13:30-14:30 30+15min 5. 14:30-15:30 30+15min *We will arrange 3 sessions of meeting in 5 slots. Qualification: 1. Age: at least 28 years old or above. 2. Job title: Asst. manager or above 3. Job function: Sales, marketing, business development, international cooperation, or business owner. 4. Work in construction related industry If you are interested in this task and want to learn more about it. Please contact me asap.
รหัสโปรเจกต์: 31766688

เกี่ยวกับโปรเจกต์

5 ข้อเสนอ
ใช้งานอยู่ 3 ปีที่ผ่านมา
ที่ตั้ง: Jakarta, Indonesia

กำลังมองหาการสร้างรายได้ใช่ไหม?

ประโยชน์ของการประมูลกับ Freelancer

กำหนดงบประมาณและกรอบเวลาของคุณ
รับเงินจากการงานของคุณ
อธิบายข้อเสนอของคุณในภาพรวม
ลงทะเบียนและเสนอราคาฟรี
หมอบหมายให้:
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
Hi, I have a lot of colleagues from construction industry. Some of them are consultant, main contractors, and even business owners. I can help you with every levels you need.\r\n\r\nJust leave a message with your number, and I will call you right away.\r\n\r\nThanks and Regards
$310 USD ใน 7 วัน
0.0 (0 รีวิว)
3.0
3.0
5 ฟรีแลนซ์กำลังเสนอราคาโดยเฉลี่ย $336 USD สำหรับงานนี้
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I have internship experience in several companies, and i have also worked as customer service at Bank Rakyat Indonesia and as a project admin at PT. BARUNA CAKRAWALA GRUP. Hopefully, with the provision and experience that I have, it can make you interested in working with me. I am used to working alone or in groups and I am used to working carefully and responsibly. thank you
$300 USD ใน 7 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am working as a corporate communication manager in the modern urban rail world. Also as Indonesian, I believe that I can delivered satisfied results for your company. Thank you for your attention to my proposal. Regards, Ati
$400 USD ใน 2 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I am smart worker to presenting and explaining any topic needed. With my experience i believe that this job will be smooth handled by me. Regards, Sayidi
$335 USD ใน 7 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0
รูปอวาตาร์ของผู้ใช้
I was experienced in Office administration, available to speak in English, available in ms Office, available to work in team, honest.
$335 USD ใน 7 วัน
0.0 (0 รีวิว)
0.0
0.0

เกี่ยวกับลูกค้า

ปักธงของ THAILAND
SATHORN, Thailand
5.0
9
ยืนยันวิธีการชำระเงินแล้ว
เป็นสมาชิกตั้งแต่ มิ.ย. 16, 2021

การยืนยันลูกค้า

ขอบคุณ! เราได้ส่งลิงก์สำหรับเครดิตฟรีให้คุณทางอีเมลแล้ว
เกิดข้อผิดพลาดขณะส่งอีเมลของคุณ กรุณาลองอีกครั้ง
โลโก้ Freelancer Thailand / ภาษาไทย ช่วยเหลือและสนับสนุน FreelancerประเภทโปรเจคการประกวดFreelancerองค์กรแพ็กเกจสมาชิกโครงการ Freelancer ชั้นแนวหน้าการจัดการโปรเจคงานในพื้นที่Photo Anywhereหน้าจัดแสดงผลงานAPI สำหรับนักพัฒนาได้รับการยืนยันDesktop App เกี่ยวกับเกี่ยวกับเราวิธีใช้งานความปลอดภัยนักลงทุนแผนผังเว็บไซต์เรื่องราวข่าวออกสื่อทีมรางวัลข่าวประชาสัมพันธ์ร่วมงานกับเรา ข้อกำหนดนโยบายความเป็นส่วนตัวข้อกำหนดและเงื่อนไขนโยบายลิขสิทธิ์ข้อพึงปฏิบัติค่าธรรมเนียมและค่าบริการหุ้นส่วนEscrow.comLoadshiftWarrior Forum แอปโลโก้ Apple App Store โลโก้ Google Play
ไม่สามารถคัดลอกไปยังคลิปบอร์ดได้ โปรดลองอีกครั้งหลังปรับเปลี่ยนการอนุญาต
คัดลอกไปยังคลิปบอร์ดแล้ว
ผู้ใช้ที่ลงทะเบียน งานที่มีการโพสต์ทั้งหมด
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
กำลังโหลดตัวอย่าง
ได้รับอนุญาตสำหรับตำแหน่งทางภูมิศาสตร์
เซสชั่นการเข้าสู่ระบบของคุณหมดอายุและคุณได้ออกจากระบบแล้ว กรุณาเข้าสู่ระบบอีกครั้ง